"לנשים יש כוחות גדולים" | צפו

כשחכם שלום דיבר לנשים: "כל הזכות של החינוך זה רק בזכותכן"

לפני מספר שנים, התבקש נשיא המועצת הגאון חכם שלום כהן זצוק"ל לדבר בפני נשים. בשיחת הוידיאו אמר חכם שלום: "רב חסדא אמר בגמרא 'אני עדיף לי להביא בנות מבנים', למה? כי בנות אפשר לחנך אותן יותר טוב" • צפו (חרדים)

חכם שלום כהן זצוק"ל (צילום: ארכיון כיכר השבת)

לפני כשש שנים, נשיא מועצת חכמי התורה, ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן זצוק"ל, שלח מסר מצולם לאלפי בנות רשת 'בני יוסף' שהתכנסו בהיכל 'הארנה' לכבודו של מרן פוסק הדור רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל.

דבריו המלאים

"אשריכן שזכיתן להתחנך במקומות שמחנכים אתכן לתורה וליראת שמיים. דעו לכן, שכל הזכות של הבית, של החינוך של הבנים - זה רק בזכותן".

"רב חסדא אמר בגמרא אני עדיף לי להביא בנות מבנים, יש הרבה פירושים למה שאמר, אך הפשט הפשוט הוא - שבנות אפשר לחנך אותן יותר טוב והן השומרות על בעליהן גם כן".

"אפילו אצל אשתו של רבי מאיר בעל הנס, ראינו שכמה פעמים היא הוכיחה אותו - אמרה לו לא כך אלא כך, הגמרא אומרת בעירובין, שאשתו של רבי מאיר בעל הנס ראתה תלמיד שלומד בשקט - היא הייתה נותנת לו סטירה - ואמרה לו 'תצעק, למה אתה לומד בשקט'".

"רואים שלנשים יש כוחות גדולים. בנות, אני מברך אתכן, לתת את כל הכוחות שלכן ללמוד ולקבל ותזכו להקים בתים כרצונו יתברך ובזכות נשים צדקניות יגאלו עם ישראל כולם".

צפו בווידיאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר