בהחלטת וועדת הבחירות

'הליכוד' ישלם 40 אלף ש"ח למפלגת 'יש עתיד'

ועדת הבחירות פסלה סרטון של הליכוד נגד יש עתיד, ופסקה כי הליכוד יחויב לשלם ליש עתיד את הוצאות העתירה בגובה של 40,000 ש"ח בשל התנהלות שלא על פי החוק (פוליטי)

(צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90)

ועדת הבחירות פסלה היום (שלישי) סרטון של הליכוד נגד יש עתיד, ופסקה כי הליכוד יחויב לשלם ליש עתיד את הוצאות העתירה בגובה של 40,000 ש"ח, זאת בשל העובדה שבסרטון לא היה אמצעי זיהוי של הליכוד כנדרש על פי החוק וזאת למרות שהסרטון פורסם בעמודים הרשמיים של המפלגה.

מדובר בסרטון של הליכוד שחיקה סרטון של 'יש עתיד' על הישגיה של הממשלה ונועד ללעוג להישגים אלו כשהוא דומה מאד במבנהו ובסגנון שלו לסרטון של יש עתיד.

יו"ר וועדת הבחירות, השופט יצחק עמית, פסק כי לאור העובדה שהליכוד כבר עבר על כך בעבר ונקנס ב-20 אלף ש"ח הוא ייאלץ לשלם הפעם קנס כפול.

יו״ר הקואליציה ויו״ר סיעת יש עתיד, ח״כ בועז טופורובסקי מסר: "נמשיך להילחם במכונת הרעל, ההסתה והשקרים של הליכוד. לא פלא שוועדת הבחירות הורתה על הסרת הסרטון הבזוי ועל קנס גבוה במיוחד. זהו תמרור אזהרה לליכוד, אך יש להניח שבגלל ש-40 אלף השקלים אינם יוצאים מכיסו של נתניהו, אלא מכספי הציבור, אותו ציבור שהוזנח על ידיו במשך 15 שנים, מכונת השקרים לא תעצור. אין לי ספק שאם הסכום היה יוצא מכיסו של יו״ר האופוזיציה הוא היה חושב אלף פעם לפני שמשקר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר