הגאון חכם שלום זצוק"ל

ארגון 'זה לזה' באבל והשתתפות בצער הילדים היתומים שאיבדו את הדמות הרחימאית

בעוד עם ישראל כולו שרוי בצער רב לאחר שניטלה מנהיגה של הציבור הספרדי בארץ ובעולם ומשיירי כנסת הגדולה. הרי שבארגון 'זה לזה' ביתם של האלמנות והיתומים קובעים בימים אלה אבל יחיד ומספד כשבין שורות הארגון מורגשת היתמות שבעתיים עם הילקח ארון האלוקים מעמנו (חרדים)

הגאון חכם שלום זצוק"ל עם ילדי 'זה לזה' (צילום: באדיבות המצלם)

את חיבתו העמוקה של נשיא מועצת חכמי התורה ל'זה לזה' הביע בהזדמנויות שונות בהם נכנסו אל הקודש פנימה חברי הארגון ולפעמים כשהם מלווים בנערים הצעירים, כאשר מרן זצוק"ל מקבל את פניהם בעיניים מאירות ומרעיף עליהם דברי נוחם ועידוד. בביקור האחרון אף התבטא ואמר: "אתם חשובים אצל הקב"ה אפילו יותר מגדולי הדור, אין העולם עומד אלא על הבל פיהם של תינוקות של בית רבן, אשריכם שאתם יושבים ועוסקים בתורה".

רשמיו הנצחיים של הביקור האחרון לו זכו עדיין עומדים מול עיניהם של חברי הארגון, היה זה בשיא ההכנה והיערכות לאירוע הענק חגיגת בר המצווה המרכזית לכ 50 נערים יתומים חתני תורה ומצוות חניכי פרויקט 'בני מלכים' ומשלחת כבוד מלווה בחלק מהנערים התקבלה אצל נשיא מועצת חכמי התורה הגאון הגדול חכם שלום כהן אשר העביר את מבטו אליהם וקיבלם בחביבות נדירה לאחר שהגישו את ההזמנה ושמות הנערים העתידים להיכנס לעול תורה ומצוות סקר את הילדים סביב שולחנו ובמשך דקות ספורות כשבת שחוק נסוכה על פניו ובירכם בחום כשהוא מוסיף לברך את נשיא הארגון ואת כל העוסקים במלאכה לטובת היתומים בניו אהוביו של מקום.

הגאון חכם שלום זצוק"ל עם ראשי ארגון 'זה לזה' (באדיבות המצלם)

מובן איפה שמקשים לעכל את התחושות הממלאות את הילדים ואת צוות הארגון שעם פטירתו בסערה איבדו את הדמות הרחימאית שליוותה בכוחה ובברכתה את הפעילות על כל צעד ועל כל שעל. ראשי הארגון מוסיפים לעודד את הנערים בהתחזקות ללכת בדרכיו ולהגביר חיילים לתורה כשאיפתו הטהורה.

ארגון 'זה לזה' שבנשיאות הרבנית רוטנברג תחי', זוכה לפעול למען האלמנות והיתומים בישראל, ומשמש עבורם בית חם בתמיכה וסיוע בכל הנצרך למעלה מ-28 שנים כשהוא פועל תחת הנחייתם והכוונתם של מרנן ורבנן גדולי ישראל זצוק"ל, ולהבדלחט"א.

הגאון חכם שלום זצוק"ל עם ילדי 'זה לזה' (באדיבות המצלם)

במשך השנים תמך וסייע הארגון ביותר מ-6000 אלמנות ו-11 אלף יתומים אשר זוכים לסיוע, ולאוזן קשבת ותמיכה מכל סוג שהוא, על מנת לבנות עולמות ולהאיר מתוך חשכה, אור חדש של שמחה ובניין לדורות עולם.

הגאון חכם שלום זצוק"ל עם ילדי 'זה לזה' (באדיבות המצלם)
הגאון חכם שלום זצוק"ל עם ראשי ארגון 'זה לזה' (באדיבות המצלם)
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר