ראש המוסד לשעבר

יוסי כהן: "המשטר האיראני משקר; פעלנו לב ליבה של איראן"

ראש המוסד לשעבר יוסי כהן אמר הבוקר כי "המשטר האיראני משקר לכל העולם וחשף כי בתקופתו נעשו הרבה מבצעים - כולל בלב ליבה של איראן (אקטואליה)

ישי כהן, באזל | כיכר השבת |
(צילום: יוסי זליגר)

"המשטר האיראני משקר לכל העולם", כך הבהיר היום (שני) ראש המוסד לשעבר יוסי כהן, שחשף עוד כי בתקופתו נעשו הרבה מבצעים - כולל בלב ליבה של איראן.

"המשטר באיראן הוא המממן העולמי של הטרור בעולם", אמר יוסי כהן באירוע של ההסתדרות הציונית העולמית בבאזל לציון 125 שנים לקונגרס הציוני העולמי. "הממשל הזה קורא להשמדת מדינת ישראל מהמפה. איראן מנסה לכתר את ישראל מהדרום בעזה דרך הצפון בסוריה ובלבנון. היא מאמנת ומממנת ארגוני טרור. הממשל מאפשר לארגוני טרור לשלוח לעבר ישראל אלפי טילים".

בדבריו, חשף יוסי כהן כי "במהלך תפקידי כראש המוסד עשינו הרבה מבצעים שנעשו כנגד תכנית הגרעין האיראנית, כולל בלב ליבה של איראן". הוא הוסיף ואמר כי "המשטר האיראני משקר לכל העולם ואנחנו הוכחנו זאת כשהבאנו אלפי מסמכים מהארכיון האיראני, מסמכים שהוכיחו כי האיראנים שיקרו לסבא"א. היום בבוקר כשיש שיחות על הסכם גרעין עם איראן, אני יכול להבטיח שישראל תעשה את כל הדרוש כדי לעכב ולמנוע מהאיראנים לבנות פצצות אטום שיאיימו על מדינת ישראל".

ראש המוסד לשעבר יוסי כהן התייחס גם להסכמי השלום, הסכמי אברהם: "עבודת המוסד איננה רק איסוף מודיעין אלא גם קידום השלום. ראינו את התוצאות האלו בחתימת הסכמי אברהם, אני מתפלל שעוד אומות מהאזור שלנו יצטרפו לטרנד השלום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר