התפללו לרפואתו

מנהל 'הכנסת אורחים' הרב מאיר קרליבך עבר אירוע מוחי

הרב מאיר קרליבך, מנהל הכנסת אורחים רשב"י מירון, עבר אירוע מוחי ומקורביו מבקשים להתפלל לרפואתו • מוקדם יותר השבוע, היה בין מקבלי מכתבי האזהרה מוועדת החקירה הממלכתית לאסון מירון (חרדים)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: מסך, משידורי לע"מ של העדויות בוועדת החקירה)

מקורביו של מנהל הכנסת אורחים במירון, הרב מאיר קרליבך, מבקשים מהציבור להעתיר בתפילה לרפואתו של הרב מאיר בן בונא מרים, בתוך שאר חולי ישראל.

ברקע קבלת מכתב אזהרה מוועדת החקירה הממלכתית לאסון מירון, עבר איש החסד המוכר ממירון, שחילק מזון ושתיה לאלפים העולים להתפלל באתרא קדישא, אירוע מוחי.

הרב קרליבך קיבל את האירוע המוחי לפני קבלת מכתב האזהרה, כבר בשבת שעברה. הוא מתאושש במרכז הרפואי בו הוא מאושפז כאשר בני משפחתו לצידו ומסייעים לו.

כזכור, הרב קרליבך היה השבוע בין מקבלי המכתבים. וועדת החקירה הממלכתית עדכנה כי "לאחר בחינת כלל המידע שהונח בפנינו, הגענו למסקנה כי ישנם גורמים שעלולים להיפגע מן החקירה או מתוצאותיה, על כן החלטנו לשלוח להם הודעות אזהרה בהתאם לסעיף 15 לחוק ועדות חקירה, התשכ"ט-1968 הקובע כי יש לתת אפשרות למי שעלול להיפגע מעבודת הוועדה או ממסקנותיה הזדמנות להשמיע את דברו, וכי במתן זכות טיעון לאותם גורמים, יש גם כדי לסייע לוועדה להגיע לחקר האמת".

בוועדה מדגישים, כי "כמדובר בשלב ביניים בלבד, ואין במשלוח הודעת אזהרה לאדם מסוים כדי לקבוע האם ומה יהיו המסקנות וההמלצות הסופיות בעניינו, וכי הודעות האזהרה ניתנות בהתאם למידע שנאסף על ידי הוועדה עד כה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר