בת 56

אשת האדמו"ר מזוועיהל ובת האדמו"ר מסקווירא נפטרה מדום לב

טרגדיה בארה"ב: הרבנית ציפורה גולדמן ע"ה, אשת האדמו"ר מזוועהיל ארה"ב ובת האדמו"ר מסקווירא, עברה דום לב חמור לפני מספר שבועות, ומאז היא היתה מאושפזת בבית חולים בארה"ב, שם נאבקו הרופאים על חייה, הערב, למרבה הצער היא הלכה לעולמה (דיין האמת)

שימי שפר | כיכר השבת |
האדמו"ר מסקווירא (צילום: אבי ס)

אבל כבד בחצר חסידות סקווירא, לאחר שהערב (ראשון) הלכה לעולמה, האישה החשובה הרבנית מרת ציפורה גולדמן ע"ה, אשת האדמו"ר מזוועהיל ארה"ב ובתו של האדמו"ר מסקווירא, כשהיא בת 56 בלבד.

הרבנית ע"ה עברה דום לב חמור לפני מספר שבועות, ומאז היא היתה מאושפזת בבית חולים בארה"ב, שם נאבקו הרופאים על חייה, לצד רבים שנשאו תפילות לרפואתה.

דבר הפטירה הכה בהלם רב את החסידים ובני המשפחה, אשר קיוו כי מצבה הבריאותי ישתפר, אך הגזירה נגזרה והיא השיבה את נשמתה ליוצרה.

המנוחה נולדה לאביה הרבי מסקווירא ולאמה הרבנית, בת האדמו"ר ה'ישועות משה' מויז'ניץ זצ"ל, וכבר בצעירותה היא נודעה בקהילה בהליכותיה ובמעשי החסד שלה.

בהגיעה לפרקה היא נישאה לבעלה, אשר הקים קהילה ובית מדרש בארה"ב, לצד היותו מהיושבים ראשונה בחצר חסידות סקווירא, בשל היותו כמובן חתנו של הרבי, שאף מינה אותו במשך השנים לבעל תוקע בימי ראש השנה.

בפטירתה הותירה אחריה את בעלה ואת ילדיה ההולכים בדרך התורה והחסידות.

הלווייתה תצא בשעות הקרובות מרחבת בית המדרש דחסידי זוועהיל במונסי, ומשם דרך בית המדרש הגדול בשיכון סקווירא, לבית העלמין בעיר, שם היא תטמן.

תהא נשמתה צרורה בצרור החיים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר