במעורבות מכונית ומשאית

הרוג חרדי בתאונה בכביש 1: נהוראי שלום מרכסים

התאונה הקטלנית בכביש ירושלים-תל אביב: בבית החולים נקבע מותו של הבחור נהוראי שלום שנפצע אנושות בתאונה הלילה (חרדים, בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: צוות הצלה)

התאונה הקטלנית בכביש ירושלים תל אביב: בבית החולים הדסה עין כרם נקבע הלילה (בין ראשון לשני) מותו של הבחור נהוראי שלום ז"ל בן ה-21 שנפצע בתאונה אמש בכביש 1.

המנוח ז"ל, תלמיד ישיבת "נר ישראל" באלעד, מתגורר ברכסים. אביו הוא הרב ישראל שלום, מחשובי האברכים ברכסים, ואמו מירב היא גננת.

לאחרונה הוא נרשם לקורס מד"א באלעד בשל רצונו העז להציל חיים. בנוסף, היה סופר סת"ם עם כתב מאוד יפה ומיוחד. "הוא היה בחור מיוחד", מספרים חבריו, "בעל חסד, היה לו לב זהב ממש, היה מחייך ומאיר פנים לכולם, תמיד עזר לכל מי שיכל, זו אבידה קשה לכולנו".

הלוויתו של הבחור תתקיים במקום מגוריו ברכסים ומשם לבית העלמין בחיפה 'תל רגב'.

כזכור, בתאונת דרכים קשה שהתרחשה אתמול בין משאית לרכב פרטי, גבר חרדי בן 21 נפצע באורח אנוש ופונה לבית חולים, בהמשך הלילה נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

כונני החירום הוזעקו לכביש 1 ממחלף שער הגיא לכיוון מחלף שורש בעקבות דיווח על תאונת דרכים קשה עם רכב פרטי שהתנגש בחלקה האחורי של משאית.

פראמדיק מד"א דרור עיני וחובש מד"א בני יוזף סיפרו: "ראינו רכב פרטי לכוד מתחת לחלקה האחורי של משאית שהייתה בנתיב נסיעה. נהג הרכב היה מחוסר הכרה, וסבל מחבלת ראש קשה. תוך חילוצו מהרכב הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך טיפול כשמצבו אנוש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר