"כמו התאבדות"

הגרב"צ מוצפי נגד רוכבי הקורקינט: "מכשירי רצח"

הגאון רבי בן ציון מוצפי, מגדולי הפוסקים הספרדים, במכתב חריף נגד הרכיבה על קורקינט חשמלי: "הם מכשירי רצח לכל דבר ועניין, הנוסע מוגדר כמתאבד" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגאון רבי בן ציון מוצפי (צילום: יעקב כהן)

הגאון רבי בן ציון מוצפי, מגדולי הפוסקים בציבור הספרדי, במכתב חריף נגד הרכיבה על קורקינט חשמלי ומשווה את הרכיבה עליו כלא פחות ממעשה התאבדוץ.

הגרב"צ מוצפי קיבל אמש מכתב מאחד מתלמדיו: "שלום לכבוד הרב, אנא מכבודו, להתפלל עבור פצוע ראש קשה מרכב דו גלגלי היום בקרית אתא, הרב, זה הולך ומחמיר המצב בתאונות הללו".

בתשובה כתב הפסוק הבכיר: "אין משטרה, אין נוכחות בדרכים, אין משילות, אין הרתעה. כל מי שיצא לכביש בינעירוני וגם עירוני רואה את הנעשה בהפקרות באופניים חשמליים, בקורקניט חשמלי שהם מכשירי רצח לכל דבר ועניין.

"תבורך היד שתחתום על איסור נסיעה בכבישים של קורקניט חשמלי ואופניים חשמליות. יבורכו ההורים שימנעו מילדיהם את ה"נסיעה" בהם, זה מוביל לגהינם, והנוסע מוגדר כמתאבד, וספק אם יש לו חלק לעולם הבא, השם ישמור.
פקחי תנועה קחו יוזמה ותעצרו אותם ותצילו בכך נפשות!".

כזכור, לפני כשלושה חודשים כתב הרב מוצפי: "אני מציע לכל הורה שיש לו בן או בת "בעלי" קורקניט או אופניים לתלות במקום מרכזי בבית את שמות ההרוגים ממכשירים הרסניים אלה, ולהזהיר את באי הבית ממקרים אלה. ובורא עולם ישים שלום לנו ולכל ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר