ישראל בקרב בלימה

לפיד במסר חריג לאיראן: "יגלו את ידה הארוכה של ישראל"

במקביל לביקורו של ראש המוסד דוד ברנע בארצות הברית, כחלק מהמערכה המדינית מול איראן, שיגר לפיד מסר למשמרות המהפכה: "אם ימשיכו לנסות, יגלו את ידה הארוכה ואת יכולותיה של ישראל" (מדיני, עולם)

ב. ניסני | כיכר השבת |
לפיד בביקור בטייסת נשר הזהב (צילום: קובי גדעון /לע"מ • וידאו: רועי אברהם /לע"מ, סאונד: בן פרץ /לע"מ)

ברקע ביקורו של ראש המוסד דדי ברנע בוושינגטון, ובמסגרת קרב הבלימה שמנהלת ישראל נגד הסכם הגרעין הנרקם עם איראן, ביקר היום (שלישי) ראש הממשלה יאיר לפיד בבסיס חיל האוויר נבטים ושיגר מסר חריף וחריג למשטרת האייתוללות: "אם איראן תמשיך לנסות, היא תגלה את ידה הארוכה ואת יכולותיה של ישראל"

במהלך ביקורו קיבל לפיד סקירה ביטחונית ממפקד חיל האוויר אלוף תומר בר, ממפקד טייסת 140 (F35) סא"ל מ' וכן קיים ביקור במבנה המבצעי של טייסת האדיר 140 (F35), "טייסת נשר הזהב".

בסיום הביקור אמר לפיד: "עדיין מוקדם מדי לדעת אם אכן הצלחנו לבלום את הסכם הגרעין, אבל ישראל ערוכה לכל איום ולכל תרחיש".

בשלב הזה הוסיף: "אם איראן תמשיך לנסות, היא תגלה את ידה הארוכה ואת יכולותיה של ישראל. נמשיך לפעול בכל הגזרות נגד הטרור ונגד מבקשי רעתנו".

לפיד, היום (רועי אברהם /לע"מ, סאונד: בן פרץ /לע"מ)

עוד אמר לפיד: "כפי שסוכם ביני לבין הנשיא ביידן, יש לנו חופש פעולה מלא לעשות כל מה שנמצא לנכון כדי למנוע את האפשרות שאיראן תהפוך לאיום גרעיני".

ביקורו של ראש הממשלה יאיר לפיד בטייסת נערך במקביל לביקורו של ראש המוסד דוד ברנע בארצות הברית, כחלק מהמערכה המדינית מול איראן.

בביקור השתתפו גם ראש אגף אסטרטגיה ואיראן אלוף טל קלמן, המזכיר הצבאי של רה"מ אלוף אבי גיל ומפקד בסיס נבטים תא"ל גלעד קינן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר