בעיטות, מכות וקללות

עיתונאי חרדי הותקף באשדוד: "מספיק עם שנאת חרדים"

עיתונאי חרדי שחזר לביתו בשעת ליל מאוחרת - אחרי סליחות, הותקף באכזריות על ידי אחד השכנים, בשיחה עם 'כיכר' הוא מספר: "זה קרה רק בגלל שאני חרדי, אני קורא למפלגות להפסיק עם מכונת השנאה" (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
אוליאל הפצוע, אמש (צילום: ללא קרדיט)

מאיר אוליאל, עיתונאי חרדי ב'ישראל ניוז', המתגורר באחד הרבעים הלא-חרדים באשדוד, הותקף הלילה (רביעי) ולא בפעם הראשונה.

בשיחה עם 'כיכר השבת' מספר אוליאל מה שקרה: "חזרתי הביתה לקראת השעה 01:30, אחרי העבודה ואחרי בקשת הסליחות בבית הכנסת באשדוד".

"אחד האנשים שזיהה אותי כי אני גם כתב מקומי וגם חרדי, החליט לתקוף אותי, הוא רץ אחרי, נתן לי בעיטות ומכות והתחיל לקלל אותי קללות שאי אפשר לחזור עליהן".

לדברי אוליאל: "הטריגר למכות היה, כאשר החניתי בחנייה של אחד השכנים שמסכים לי לחנות שם, הוא כנראה החליט להיות מנהל הסדר הציבורי במקום, למרות שהסברתי לו שמותר לי לחנות פה באישור, זה פשוט לא עניין אותו, הוא התחיל לקלל את החרדים ואז כאמור הוא התחיל לרוץ אחריי".

אוליאל, אתמול

"די", אומר אוליאל בזעם, "זה לא פעם ראשונה שאני מותקף - מדוע אנחנו צריכים לסבול את השנאת חרדים המחליאה הזו, למה אני צריך לפחד לחזור הביתה בשעה מאוחרת ולראות שמישהו מנסה להתנכל אליי, נחנו גרים במדינה יהודית, מאיפה מגיעה השנאה הזו, הדבר הזה חייב שייפסק וכמה שיותר מוקדם".

"בעזרת השם", מסכם אוליאל, "אגיש תלונה במשטרת ישראל, ולא בגלל המכות, אלא שאנשים פחות חזקים ממני לא יפחדו להתלונן או לצאת מהבית בשעות הערב המאוחרות ומפה אני קורא למפלגות שמפעילות מכונת רעל ושיסוי כנגד הציבור החרדי, תפסיקו עם זה, זה יוביל בסוף לאסון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר