באולפן הבחירות | צפו

ח"כ ניר אורבך: טוב שאיילת שקד נפרדה מהנדל, סיכוי קלוש שתעבור

התפרקות מפלגת 'הרוח הציונית'; הסיכוי הקלוש שאיילת שקד שתעבור את אחוז החסימה; השינוי של ח"כ איתמר בן גביר; ההישענות של הממשלה היוצאת על 'המשותפת' והאם קיבל הבטחה מ'הליכוד'? ח"כ ניר אורבך בריאיון לישי כהן באולפן הבחירות (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: אלעד זהבי)

שעות לאחר החלטת שרת הפנים איילת שקד לפרק את מפלגת 'הרוח הציונית' ולהתנתק משר התקשורת יועז הנדל, התארח חברה לשעבר, ח"כ ניר אורבך, יו"ר ועדת הכנסת, לריאיון מיוחד בואלפן הבחירות של 'כיכר השבת'. צפו בריאיון המלא.

בתחילה הסביר ח"כ אורבך מדוע שקד צודקת בפירוק השותפות עם הנדל, וכעת היא צריכה לחבור ל'הבית היהודי', אך לדבריו גם כעת היא תתקשה לחצות את אחוז החסימה ולהיכנס לכנסת הבאה.

אורבך הודה כי כל חברי הימין שהיו שותפים להקמת הממשלה משלמים כעת את המחיר הפוליטי כאשר חלקם מחפשים בית, אינם עוברים את אחוז החסימה או נפתלי בנט שפרש מהפוליטיקה.

ח"כ ניר אורבך בריאיון לישי כהן באולפן הבחירות

בהמשך התייחס ח"כ אורבך לח"כ איתמר בן גביר, לדבריו הוא מאמין לשינוי שעבר על הח"כ מ'עוצמה יהודית' אך הדגיש כי לא יצביע עבורו וטרם החליט למי כן יצביע.

אורבך, שפרש מהקולאיציה והוביל לנפילתה, הודה כי אכן הממשלה נשענה על אצבעות חברי הכנסת של 'הרשימה המשותפת' ולדבריו זו הסיבה שבחר לפרוש מהקולאיציה.

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר