ללא בושה | תיעוד

הדר מוכתר הכינה פשקוולים נגדה, תלתה אותם בשכונות חרדיות - ותקפה

הזוי: יו"ר מפלגת צעירים בוערים, הדפיסה בבית דפוס ירושלמי פשקווילים, כביכול הרבנים מתנגדים לה, פעילה שלה הפיצה אותם ולאחר מכן, מוכתר הצטלמה ליד הפשקווילים וכעסה על "המחאה" נגדה | מוכתר: "זה לא אני" (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
מוכתר מזמינה פשקווילים, הפשקווילים נתלים ואז היא טוענת שיש "מחאה" נגדה (באדיבות: אמיר אטינגר, ישראל היום)

לפני שעה קלה (רביעי) יו"ר מפלגת צעירים בוערים הייתה אמורה להגיש את רשימתה לוועדת הבחירות המרכזית, אך ההגשה התעכבה משום שהמועמד מספר אחד במפלגה, עדיין לא החליט האם הוא מעוניין להתמודד במסגרת המפלגה לכנסת.

הוועדה הורתה על דחיית הדיון ברשימת מוכתר, ואילו מוכתר יצאה מחוץ לחדר הוועדה והחלה להתעמת עם חברי "המחנה הממלכתי", שהגישו אף הם את הרשימה לכנסת.

מוכתר מתפרצת להצהרת "המחנה הממלכתי" (ערוץ כנסת)
מוכתר מתעמתת היום עם "המחנה הממלכתי" בכנסת (אוליביה פיטוסי, פלאש 90)

כך או כך, לפני מספר שבועות, נתלו בריכוזים חרדים, 'פשקווילים' נגד הדר מוכתר והמפלגה שלה, מוכתר הגיעה לאחד המקומות בהם נתלו הפשקווילים והחלה "לבכות" על המחאה נגדה.

אך היום, כך מתברר לפי הפרסום של אמיר אטינגר ב'ישראל היום', מוכתר הייתה זו שהזמינה את אותם פשקווילים אנונימיים שנתלו בשכונות חרדיות.

על פי הפרסום והתיעוד המצו"ב, מוכתר פנתה לבית דפוס ירושלמי והזמינה את הפשקווילים, בתמונה אותה פרסם אטינגר רואים אותה בבית הדפוס מזמינה את הפשקווילים, ולאחר מכן, פעילת המפלגה נצפתה תולה את השלטים ברחובות ירושלים.

מדפיסים את הפשקווילים
הפשקווילים נתלים
השפקוויל שנתלה

מוכתר לא התבלבלה והצטלמה ליד הפשקווילים, תוך שהיא מפרסמת וידיאו ברשתות החברתיות, בו היא אומרת: "זה לא ייאמן, אלו הפשקווילים שהוציאו נגדי בחברה החרדית, אפילו חברי הכנסת החרדים מבינים שהצעירים החרדים הולכים עם 'צעירים בוערים'", אמרה מוכתר בפאתוס.

התגובה של מוכתר על "תליית" הפשקווילים נגדה (מתוך הטיקטוק של מוכתר)

שחר גליק מגל"צ שאל אותה לפני דקות ספורות, מחוץ לחדר ועדת הבחירות, מה היא מגיבה, מוכתר השיבה: "זה לא אני, ראית אותי? יכול להיות הרבה דברים הכל בסדר".

התגובה של מוכתר (באדיבות: שחר גליק, גל"צ)

בחשבון הטוויטר שלה כתבה מוכתר: "אז עשיתי פשקווילים. זה הכי נורא שמצאתם עליי? פעם הבאה אני אקח שוחד או אטריד - שיהיה לכם יותר חומר". בציוץ נוסף, שנמחק, היא הוסיפה וכתבה: "פשקווילים? גאה בזה. באנו להטריל את המערכת, לשגע את המפלגות החרדיות ואת התקשורת - הצלחנו. רעיון תקשורתי אדיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר