המתיחות נמשכת

גל אירועי הטרור נמשך: ירי על הישוב הר ברכה, זוהתה פגיעה באחד הבתים

הלילה, בוצע ירי על ידי מחבלים על שכונת צורים ביישוב הר ברכה. נגרם נזק לאחד הבתים וכוחות הביטחון עורכים סריקות אחר המחבלים היורים (צבא וביטחון)

(צילום: דובר צה"ל)

מתיחות ביטחונית, בשל החגים ובשל גל אירועי טרור: דובר צה"ל מסר הבוקר (שישי), על דיווח על ירי לעבר היישוב הר ברכה שבמרחב החטיבה המרחבית שומרון אמש. זוהתה פגיעה באחד מבתי היישוב והחלון נשבר, אין נפגעים. כוחות צה"ל סורקים במרחב אחר המחבלים.

על פי הדיווחים, ארגון טרור בשם "גוב האריות", הנמנה על גדודי חללי אל אקצה, לקח אחריות לביצוע פיגוע הירי.

זו לא הפעם הראשונה בה מתבצע יריות לעבר היישוב, גם אתמול התקבל דיווח על ירי לעבר היישוב, כמו כן, התקבל דיווח נוסף על ירי לעבר עמדה צבאית סמוך לעיר שכם באותה החטיבה. כוחות צה"ל פתחו בסריקות במרחב, במהלכן נמצאו תרמילים בשני המוקדים.

בנוסף, אמש סמוך לשעה 03:00 בכביש 463 צומת הפרסה, ניסיון שוד רכב ישראלי ערבים ניסו לנפץ שמשות רכב עם אלות. הנהג הצליח להימלט בשלום.

כזכור, אמש, מחבל נוטרל ע"י שוטר מג"ב סמוך למודיעין לאחר שהתיז גז מדמיע לעבר שבעה אזרחים שנפצעו קל ופצע אחד באמצעות סכין שהייתה ברשותו.

המחבל הנו תושב מזרח ירושלים בשנות ה-20 לחייו.

הלוחם, רס"ב ד' שהיה ברכב עם בת זוגו שלא בתפקיד, סיפר למפכ"ל שהגיע לזירת הפיגוע על הרגעים בהם פתח המחבל את דלת רכבם בניסיון לפגוע בהם עם סכין שהייתה ברשותו. בנוסף, סיפר הלוחם על השתלשלות האירוע שבסיומו ירד מהרכב, חתר למגע וביצע ירי לעבר המחבל והביא לניטרולו ובכך לסיום האירוע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר