"עוכר ישראל!" • צפו

נתניהו התברך מראש הישיבה; קומץ שרו לעברו 'וכל קרני רשעים אגדע'

ראש הממשלה לשעבר הגיע לרחוב ראב"ד להתברך מהגרי"ג אדלשטיין לקראת השנה החדשה ובעיצומה של מערכת הבחירות, והתקבל על ידי צעירי 'הפלג' בקריאות רמות נגדו וצרחות 'בוז' • נתניהו היה כעשרים דקות בבית ראש הישיבה (חרדים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: רוני בן נאים)

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, הזוכה בדרך כלל לתמיכה ברחוב החרדי, הופתע לשמוע היום (שישי) את קריאות הגנאי שהופנו לעברו במהלך ביקורו בעיר התורה והחסידות.

נתניהו, הגיע להתברך מפי ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין, ושהה במשך כעשרים דקות בתוך הבית ברחוב ראב"ד, לקבלת ברכה לקראת השנה החדשה, ובעיצומה של מערכת הבחירות.

כאשר הגיע למקום, הופתע נתניהו לשמוע את הצרחות שהפנו כלפיו קבוצה של צעירים שהגיעו למקום, ככל הנראה מקבוצת 'הפלג הירושלמי', ופתחו בצעקות נגדו: "בוז; רשע; עוכר ישראל".

צעקות 'בוז; רשע' (צילום: רוני בן נאים)

בנוסף, בצורה לא מכבדת פתחו אותם צעירים בשירה רמה של 'וכל קרני רשעים אגדע - תרוממנה קרנות צדיק', באופן מכוון נגד נתניהו.

קבלת הפנים הבלתי-מחמיאה לנתניהו, ברקע דבריהם של רבנים, ראשי ישיבות ומחנכים בתקופה האחרונה נגד ההערצה בשולי המחנה לנתניהו, לא כמנהיג הגוש האמוני אלא כאדם.

יצוין כי נתניהו היה אמור להגיע ביום חמישי השבוע לעצרת בחירות בעיר בני ברק, אך כדי להימנע ממראות של תמיכה חרדית במפלגת הליכוד, הפעילו במפלגות החרדיות לחץ על נתניהו - והוא ביטל את הביקור במסגרת הקמפיין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר