צפו בתיעוד

בתום מרדף: הערבים ניגחו ניידות ונתפסו מבריחים אמל"ח

פעילות משטרת ישראל של מחוז צפון יחד עם לוחמי מג"ב וצה"ל הביאה הבוקר לסיכול הברחת נשקים נוספת-11 אקדחים ומעצר 2 חשודים תושבי חורה וחברון על חם • כך זה נראה (בארץ)

(צילום: דוברות המשטרה)

היום (שישי) בשעות הבוקר לוחמי יחידת היג"ל של ימר צפון, שהיו במרחב יחד עם יחידת מתילן של מג"ב וכוחות מיחידת ספר המדבר, יחידה 636 וגדוד אריות הירדן של החטיבה המרחבית הבקעה והעמקים, סיכלו הברחת נשקים נוספת.

לוחמי יחידת היג"ל של מחוז צפון ביצעו מרדף אחר רכב החשוד בהברחה, שנעצר בסיום מרדף של הכוחות ולאחר שהחשודים נמלטו תוך ניגוח הניידות. 2 החשודים תושבי חברון וחורה נעצרו ויובאו בצאת השבת לבית המשפט השלום בנצרת בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם.

בחיפוש ברכב נתפס תיק ובו 11 אקדחים. מתחילת השנה סיכלה היחידה 18 נסיונות הברחת נשקים בגבולות הצפוניים של המדינה, במהלכם נתפסו 204 נשקים ו-180 רימונים.

במשטרה אומרים כי "יחידת גבולות של ימ"ר צפון נמצאת בחוד החנית של הלחימה העיקשת של מחוז צפון בהברחת כלי נשק מכל הגבולות של מדינת ישראל בצפון ושטחי הרשות הפלסטינאית לתחומי מחוז צפון. היחידה, בה משרתים לוחמי עילית מבצעת פעילות מארבים ולכידת חשודים בהברחות וסחר בנשק וסמים".

מדובר צה"ל נמסר: "כוחות צה"ל זיהו הבוקר רכב חשוד שהגיע לאזור הגבול במרחב החטיבה המרחבית הבקעה והעמקים. הכוחות עקבו אחריו וזיהו חשוד שיצא מהרכב אוסף תיק שהונח בסמוך לגדר".

"יחידת יג"ל של משטרת ישראל פתחה במרדף והצליחה לעצור את הרכב החשוד, בו היו שני חשודים ו-11 אקדחים. אמצעי הלחימה והחשודים בהברחה הועברו להמשך טיפול משטרת ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר