"צרור יריות מטורף"

חיסול בשכונה החרדית: גבר כבן 30 נרצח מול עשרות ילדים

בעיצומו של היום הראשון בחול המועד, בשעה שעשרות רבות של ילדים ונשים ברחובות, נרצח פועל ערבי כבן 30 למוות בשכונת אחיסמך (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הזירה בלוד (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

גבר בשנות השלושים לחייו נורה למוות היום (שלישי), יומו הראשון של חול המועד סוכות, בלב השכונה החרדית אחיסמך בלוד. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותו.

מדובר ברצח על רקע פלילי, ככל הנראה בעקבות קרב בין עבריינים בעיר.

החיסול התבצע מול עשרות ילדים ונשים חרדים שטיילו במקום. לפי עדי ראייה עשרות קליעים נורו ללא הפוגה. "צרור יריות מטורף", כפי ששחזר אחד התושבים בשיחה עם 'כיכר השבת'.

ילדים ונשים החלו להימלט בריצה, כשברקע צרור יריות. ל'כיכר השבת' נודע כי לא הרחק מזירת הרצח ישנו גן ילדים שהיה מלא באותה שעה בעשרות ילדים. "חשבנו שזה פיגוע והתחלנו לרוץ", מתאר אחד התושבים.

חובשים בכירים במד"א מועיד ערגאן ושמוליק לויסון סיפרו: "הגבר שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה ועם פציעות חודרות מגופו. ביצענו בו בדיקות רפואיות אך הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".

ממד"א נמסר: "בשעה 16:22 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על גבר פצוע ברחוב שבט יהודה בלוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על גבר כבן 30 עם פציעות חודרות בגופו, ללא סימני חיים וקובעים את מותו".

במשטרה הודיעו כי פתחו בחקירת המקרה. "המשטרה פתחה לפני זמן קצר בחקירת נסיבות אירוע ירי בלוד במהלכו נורה למוות תושב העיר. המשטרה פתחה לפני זמן קצר בחקירה עם קבלת דיווח על פצוע ירי כאשר נקבע מותו ע״י גורמי רפואה במקום. שוטרי תחנת לוד מבצעים סריקות ואוספים ראיות בזירה, לאיתור חשודים".

בעיריית לוד מסרו: "בעיצומו של חול המועד סוכות אירע היום רצח מזעזע על רקע פלילי בפאתי שכונת גני איילון החרדית בעיר, לאור היום ולעיניהם של התושבים, וזאת בשל סכסוך משפחות מהמגזר הערבי, מוסראתי ואלוחוח, שגובה קרבנות רבים ומיותרים.

"משטרת ישראל פועלת ברגעים אלה בנחישות גדולה בכדי להניח את ידה על המפגעים. בימים הקרובים עד תום החגים, יתגברו כוחות ביטחון את השכונה והעיר בכל שעות היממה".

ראש העיר לוד עו"ד יאיר רביבו פנה לראש הממשלה יאיר לפיד: "בעקבות הפיגוע הערב בלוד, אני דורש ממך להורות על גיוס מילואים והורדת חטיבה לעיר לוד. המשטרה מתוחה עד הקצה ואין לה את הכלים להתמודד עם גל הטרור הפלילי שמתרחש פה לצד גל הטרור הלאומני בירושלים ויו"ש".

עוד הוסיף ראש העיר: "אני גם קורא לשב"כ להיכנס מיד ולפצח את מעגל הטרור המסוכן הזה ולסייע למשטרה שעושה ככל יכולתה להתמודד עם המצב. אני מקווה ששופטי ישראל יבינו כבר שהענישה המקילה של עברייני ירי מולידה את הרוצחים הבאים"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר