צפו בהצצה

צבי יחזקאלי חושף: הסמויה שסיכנה את חייה בארגונים אנטי ישראלים

בסדרת דוקו חדשה של העיתונאי צבי יחזקאלי, ממגישי פינת פרשת השבוע ב'כיכר השבת' עוקב העיתונאי הבכיר אחרי סוכנת סמויה שפעלה בארגונים קיצוניים ומסוכנים (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: עומר דאידה | באדיבות 'רשת 13' ו'עד כאן')

ערוץ 13' 'קודה הפקות' וארגון 'עד כאן' השיקו אמש (רביעי) את סדרת הדוקו ריגול 'השתולה' של הפרשן הבכיר צבי יחזקאלי מ'ערוץ 13' וממגישי פינת פרשת השבוע ב'כיכר השבת'.

הסדרה עוקבת אחר פעילות של ר', בת 32, אזרחית זרה אשר פעלה תחת כיסוי בארגונים אנטי ישראליים ובשיתוף פעולה עם ראשי חמאס באירופה. היא השתתפה במשט מאירופה לעזה ומביאה בפעם הראשונה, תיעוד מבפנים של מערכת הקשרים בין האיסלאם הקיצוני בדגש על חמאס והאחים המוסלמים לבין אנשי שמאל רדיקלי דרך מלחמה תקשורתית ותודעתית נגד מדינת ישראל.

ר' הופעלה ב-5 השנים האחרונות על ידי אנשי ארגון 'עד כאן', את הסדרה מוביל הפרשן צבי יחזקאלי המלווה מקרוב את פעילותה של ר'.

צבי יחזקאלי מסר: "יש מרגלת שלא חשבה להיות כזו והיא נכנסה לזה מבחירה. אנשי 'עד כאן' בראשות גלעד אך הביאו סיפור עיתונאי מספר 1. הסיפור של מלחמה זה לא טילים, המלחמה היא בעיקר על התודעה, זו העצומה של הסדרה הזו, במרחבים אחרים רואים איפה קובעים את התודעה, לראות אדם שלא אומן לזה והוא נכנס לתוך השטח זה מדהים. 'השתולה' עשתה ג'ודו אירופאי לכל העולם הערבי".

גלעד אך, מנכ"ל ארגון 'עד כאן' שארגונו אסף את החומר במשך שנים אמר כי: "לאחר 5 שנות עבודה הגענו להישג נדיר והיסטורי בחדירה לתוך הרשת שטוו אנשי החמאס באירופה. הפרויקט חושף כי אנשי חמאס באירופה משתמשים בארגוני זכויות אדם לקידום מטרותיהם ובהם מיתוג בתקשורת הבינ"ל של חיילי צה"ל ומדינת ישראל כקלגסים נאצים ומתוך כך את ארגוני הטרור הנלחמים בהם כלוחמי חופש. הממצאים שנחשפו בפעילות השתולה והצוות המלווה בארגון 'עד כאן' חייבים להביא לשינוי מערכות ביחס של מדינת ישראל לאיום המשתקף בזירה הבינ"ל. שיתופי הפעולה שגילנו בין חמאס לאותם ארגוני זכויות אדם מטרידים ביותר. על מדינת ישראל לפעול בכל הכלים העומדים לרשותה בכדי להפסיק את ההסתה האנטי ישראלית בזירה הלאומית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר