לילה של עימותים

הפלסטינים: הרוג בג'נין; כך הגיבו לוחמים לירי האופנוענים

לילה סוער בג'נין שם התעמתו מחבלים פלסטינים עם כוחות הביטחון שהגיעו לעצור מבוקשים • לוחמים דרסו עם ג'יפ את האופנוענים שירו לעברם - ומבוקש שניסה לברוח, נכשל (ביטחוני)

(צילום: פלסטיני, מתוך הרשתות החברתיות)

משרד הבריאות הפלסטיני דיווח הלילה (שישי) על הרוג ושלושה פצועים מירי כוחות הביטחון, שהגיבו באש לעבר המחבלים שהתעמתו איתם בג'נין.

המחבלים ביצעו ירי לעבר כוחות הביטחון, ואף יידו לעברם מטענים. בתגובה, הכוחות הגיבו באש ובאמצעים לפיזור הפגנות, והצליחו לעצור מבוקשים.

הפלסטינים פרסמו תיעוד וידאו בו ניתן לראות כיצד מחבלים הרכובים על אופנועים יורים לעבר כוחות הביטחון בעת הכניסה לעיר ג'נין.

הלוחמים האחד הג'יפים הצבאיים, פתחו בנסיעה מהירה לעבר המחבלים - שנמלטו בבהלה מהמקום. הלוחמים דרסו את האופנועים.

(צילום פלסטיני, מתוך הרשתות החברתיות)

בתיעוד נוסף שהפיצו הפלסטינים ברשתות, ניתן לראות את אחד המבוקשים שנעצרו על ידי צה"ל במסגרת הפעילות בג'נין, כשהוא מנסה לברוח ברגע האחרון - ללא הצלחה.

(צילום פלסטיני, מתוך הרשתות החברתיות)

דובר צה"ל מסר כי במסגרת מבצע שובר גלים, הכוחות פעלו הלילה בעיר ג’נין שבמרחב החטיבה המרחבית מנשה ועצרו מבוקש החשוד במעורבות בפעילות טרור.

במהלך הפעילות, חמושים במרחב השליכו מטענים וירו לעבר כוחות הביטחון שירו לעבר החמושים, זוהו פגיעות.

בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר