8 ימים לבחירות

לפיד ובן גביר נחלשים, ש"ס מתחזקת • סקר מנדטים חדש

הפלונטר נפתר? סקר חדש שמתפרסם 8 ימים לפני הבחירות חושף ירידה קלה של 'יש עתיד' ו'הציונות הדתית'. מנגד ש"ס וגנץ מתחזקות (פוליטיקה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ספירת קולות. אילוסטרציה (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

סקר חדש, 8 ימים לפני הבחירות, המתפרסם היום (שני) בכאן רשת ב' מעלה כי תמונת הגושים עדיין תקועה ולא משתנית מהסקרים הקודמים שפורסמו בתאגיד השידור הציבורי. לפי הסקר גוש נתניהו עדיין עומד על 60 מנדטים בלבד.

בסקר הנוכחי גם מפלגתו של יאיר לפיד 'יש עתיד' נחלשת וגם מפלגת 'הציונות הדתית' בהובלת בצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן גביר רושמת ירידה קלה.

הליכוד לפי הסקר מקבלת 31 מנדטים ושומרת על כוחה. יש עתיד כאמור נחלשת ומקבלת בסקר הנוכחי 24 מנדטים. אחריה המחנה הממלכתי של גנץ שמתחזקת במנדט ל-12. 'הציונות הדתית' יורדת בסקר ל-13.

ש"ס גודלת בסקר של תאגיד השידור ומקבלת 9 מנדטים. יהדות התורה עם 7. אחריה ישראל ביתנו של ליברמן עם 6 ו'העבודה' בראשות מיכאלי עם 5. כך גם מרצ.

סוגרות את הרשימה שתי הרשימות הערביות שמקבלות 4 מנדטים כל אחת. בל"ד של סמי אבו שחאדה נותרת הרחק מתחת לאחוז החסימה עם 1.8%.

איילת שקד והבית היהודי לא מצליחות להתרומם ונחלשות ל-1.6%. ירון זליכה עם 1.5% וצעירים בוערים של הדר מוכתר עם 1.2%.

הסקר של מכון קנטאר ודודי חסיד. מדגם : 752 גברים ונשים בגילאי 18 ומעלה, דגימה אינטרנטית וטלפונית, כולל מגזר ערבי . מועד עבודת השדה: 23 באוקטובר 2022. מס' האנשים שהתבקשו לענות על הסקר: 4,362. טעות הדגימה: 3.6+

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר