טרגדיה קשה בירושלים

במרכז גאולה: משאית פגעה בילד חרדי; מותו נקבע במקום

משאית בטון פגעה לפני שעה קלה בילד בן 10, במרכז שכונת גאולה בירושלים | כונני החירום שהוזעקו למקום, ביצעו בו החייאה שלמרבה הצער לא צלחה ומותו נקבע במקום (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
זירת התאונה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

תאונה קשה בירושלים: לפני דקות ספורות (רביעי) משאית בטון שעברה בשכונת גאולה, פגעה בילד חרדי, שנפצע באורח אנוש.

כונני החירום וההצלה שהוזעקו לרחוב מלכי ישראל בשכונת גאולה בירושלים (ליד מתחם שנלר), החלו לבצע החייאה בילד חרדי כבן 10, שנפגע כאמור ממשאית מערבל בטון.

לאחר דקות ארוכות של ניסיונות החייאה, החובשים והפראמדיקים של מד"א קבעו מוות; "הילד היה עם פגיעה רב מערכתית ללא סימני חיים", נמסר ממד"א.

יקיר שחר חובש איחוד הצלה מסר: "למרבה הצער נאלצו לקבוע את מותו בזירה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל. כמו כן הוענק בזירה סיוע ע"י יחידת חוסן של איחוד הצלה לשתי נפגעות חרדה שנתקלו בזירה הקשה".

פיני וויס ושמואל אדלר מתנדבי 'צוות הצלה' מוסיפים: "כשהגענו למקום מצאנו הולך רגל ילד כבן 10 כשהוא לכוד, במצב אנוש מחוסר הכרה, לאחר שנדרס ממשאית בטון".

"בסיוע פארמדיקים וחובשים נוספים של מד"א וצוות הצלה ביצענו בו בדיקות רפואיות, ולמרבה הצער בעקבות אופי הפציעות הקשות נאלצו הפארמדיקים של מד"א לקבוע את מותו במקום".

"משטרת ישראל החלה בחקירת נסיבות תאונת דרכים קטלנית שארעה לפני זמן קצר ברחוב תורה מציון בירושלים, במעורבות ילד הולך רגל ונהג משאית. כתוצאה מהתאונה, מותו של הולך הרגל נקבע במקום ע״י גורמי רפואה. כוחות משטרה ובוחני תאונות דרכים של משטרת ישראל נמצאים בזירה והחלו בחקירת נסיבות התאונה", נמסר מהמשטרה.

(צילום: איחוד הצלה)
(צילום: איחוד הצלה)
(צילום: איחוד הצלה)
(קרדיט תיעוד: דוברות צוות הצלה)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר