"חיפש מישהו עם זהות יהודית"

דוד החרדי שנפצע קשה בפיגוע בירושלים: "הוא לא יכול לזוז"

החרדי שנפצע באורח קשה מאוד בפיגוע בשבת האחרונה מוגדר קשה אך יציב | משפחתו קראה לציבור להתפלל לרפואתו של הפצוע (חדשות בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג כיכר השבת)

פחות משבוע אחרי הפיגוע בגבעת הצרפתית בירושלים בו נפצע צעיר חרדי בשנות ה-20 לחייו באורח קשה, דודו קרא בהצהרה לתקשורת מבית החולים להתפלל לרפואתו.

"הוא (המחבל) חיפש מישהו עם זהות יהודית" אמר דודו של הפצוע. "אנחנו רוצים לבקש, שזה לא רק שיחה פוליטית. אליהו בן מרגלית. תתפללו עליו. בבקשה. כל פרק תהילים, מחשבה טובה - יכולה להרים אותו על הרגליים".

עוד אמר הדוד כי "כרגע הוא לא יכול לזוז. הבן אדם לא יכול ללכת. מדובר באדם בן 23 שלא יכול ללכת. צעיר, בריא, נושם, שמח - שביום אחד דקירה אחת קטנה... מקווה שבעזרת השם לא יקרה מה שאומרים".

כזכור, בשבת האחרונה הגיע מחבל (בן 16, תושב ענאתא החדשה) לשטח ציבורי בין רחוב בר-לב לששת הימים בירושלים, ודקר עובר אורח חרדי בגבו באמצעות סכין. מיד לאחר פיגוע הדקירה, המחבל נמלט מהמקום, והצעיר שנדקר פונה עם סכין בגבו באורח קשה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים.

כוחות משטרה גדולים של מחוז ירושלים בפיקוד מפקד המחוז, הגיעו למקום בתוך זמן קצר, סגרו את זירת האירוע והחלו בגביית עדויות ואיסוף ראיות. כוחות המשטרה החלו בסריקות אחר החשוד במעשה במספר מעגלים בהתאם לתיאור המחבל שהופץ ע״י משל״ט מחוז ירושלים.

פחות משעה לאחר הפיגוע במהלך הסריקות שבוצעו בעקבותיו, שוטר סיור מתחנת שלם של מחוז ירושלים זיהה את המחבל החשוד בדקירה באזור מגרשי הכדורגל בשייח׳ ג’ראח. כשהבחין המחבל בשוטר לא נענה לקריאותיו לעצור ולשכב על הארץ וניסה להימלט רגלית לתוך המגרשים, שעה שילדים ונערים משחקים במקום. השוטר חתר למגע וביצע אחריו מרדף שבמהלכו טיפס השוטר על גדר ורץ בעקבותיו עם נשק שלוף.

בשלב מסוים, המחבל הסתובב לכיוון השוטר עם חפץ בידו והשוטר שחש סכנה לחייו ולסובבים אותו, ביצע ירי מדויק לעברו ונטרל את המחבל. כוחות משטרה גדולים הוזעקו למקום וחקירת הפיגוע הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז ירושלים. המחבל נפצע באורח קשה ופונה לקבלת וטיפול רפואי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר