גל הטרור ברחבי הארץ

צה"ל הודיע על פתיחת מחסומים - מחבלים יצאו משכם וביצעו פיגוע ירי

פיגוע ירי התרחש הלילה במחסום חווארה הסמוך לעיר שכם, כאשר אש נפתחה מרכב חולף העמדה הצבאית, והלוחמים ששהו במקום לא נפגעו • לוחמי צה"ל הגיבו באש לעבר רכבים חשודים והפלסטינים מדווחים על מחבל הרוג ופצועים נוספים (ביטחוני)

(צילום: פלסטיני, מתוך הרשתות החברתיות)

מחבלים פלסטינים ביצעו הלילה פיגוע ירי לעבר עמדה צבאית סמוך לעיר שכם. לוחמים שהיו בגזרה זיהו את הרכבים החמושים, הגיבו באש וחיסלו מחבל. ב"ה לא היו נפגעים לכוחותינו.

דובר צה"ל מסר על "פיגוע ירי מרכב חולף לעבר עמדה צבאית סמוך לעיר שכם התרחש לפני זמן קצר. כוח צה"ל ששהה בפעילות יזומה במרחב זיהה שני רכבים חשודים במרחב וירה לעברם, זוהו פגיעות".

"אין נפגעים לכוחותינו. במהלך סריקות בנקודה נמצאו מספר תרמילים. כוחות צה"ל סורקים אחר חשודים נוספים במרחב".

משרד הבריאות הפלסטיני הודיע לאחר התקרית כי עמאד אבו ראשיד בן ה-47 מהמחנה הפליטים עסכר בפאתי שכם נהרג ושניים נוספים שהיו מעורבים בתקרית נפצעו באורח אנוש.

לפי דיווחים פלסטיניים, אחד מהפצועים הוא קצין במנגנוני הביטחון של הרשות הפלסטינית.

שעה קלה לפני הפיגוע, הודיעו בצה"ל כי "כחלק מהערכת המצב השוטפת באוגדת יהודה ושומרון, הוחלט לשנות את אופן הגבלת התנועה במרחב העיר שכם וחלק מהחסמים בכניסות לעיר יפתחו הלילה".

בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר