"הממשלה מפקירה אותנו"

מארב צה"ל מנע פיגוע ירי קטלני; המחבלים המוחסלים - אנשי הרש"פ

כוח מיחידה 636 של חיל האיסוף הקרבי שהיה במארב באזור שכם מנע הלילה בחסדי שמיים פיגוע גדול, כאשר הגיב בירי לעבר שני רכבי המחבלים שביצעו פיגוע נגד עמדת צה"ל. המחבלים שחוסלו באירוע, מהרשות הפלסטינית של אבו מאזן (ביטחוני)

(צילום: פלסטיני, מתוך הרשתות החברתיות)

בחסדי שמיים, לוחמים שהיו במארב, מנעו פיגוע ירי קטלני. חוליית מחבלים פתחה הלילה (שישי) בירי כבד משני כלי רכב חולפים לעבר עמדת צה"ל במחסום חווארה סמוך לשכם.

כוח מיחידה 636 של חיל האיסוף הקרבי שהיה במארב באזור זיהה את כלי הרכב החשודים - והשיב באש, שגרם למותם של שני מחבלים.

אחד המחבלים ההרוגים הוא איש מנגנוני הביטחון הפלסטיניים והשני כבאי ברשות הפלסטינית, הרשות השלטת על הפלסטינים ובראשה עומד אבו מאזן.

בחסדי שמיים, לא היו נפגעים לכוחותינו. מחבל שלישי נפצע באורח קשה.

הלוחמים שהיו במארב פתחו באש לעבר כלי הרכב של המחבלים, ולפי התחקיר הראשוני - הנהג הסתובב במהירות וחזר לשכם, שם אשפזו את המחבלים בבית החולים עד שנקבע מותם.

ראש הממשלה הפלסטיני מוחמד אשתייה אמר בתגובה: "אנחנו מטילים את האחריות של הפשע וההוצאה להורג של שני השהידים על ממשלת הכיבוש. אנו דורשים מהקהילה הבינלאומית לספק הגנה לעמנו".

זמן קצר לפני הפיגוע הודיע צה"ל כי בתום הערכת מצב שקיימו באוגדת יהודה ושומרון הוחלט לשנות ולהקל בהגבלות הביטחונית סביב העיר שכם ולפתוח חלק מהמחסומים בכניסות לעיר.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן הגיב: "הרשות הפלסטינית מבצעת פיגוע ירי על מחסום ביציאה משכם - וצה"ל מסיר מחסומים ביציאה משכם? הממשלה מפקירה את חיי תושבי השומרון וכל אזרחי המדינה. הפיגוע הבא מעבר לפינה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר