אירוע חמור

פעילי שמאל, בהם חייל בחופשה יידו אבנים על לוחמי צה"ל

פלסטינים ואזרחים ישראלים תקפו באלימות והשליכו אבנים לעבר לוחמי צה"ל סמוך למאחז מצפה אביגיל | חשודים נעצרו, בהם חייל בחופשה המזוהה עם עמדות השמאל הקיצוני (צבא)

(צילום: Issam Rimawi/Flash90)

פלסטינים ופעילי שמאל ישראלים תקפו הבוקר באלימות (שישי) כוח צה"ל סמוך למצפה אביגיל שבדרום הר חברון. חייל בחופשה, פעיל שמאל, נעצר בחשד שיידה אבנים לעבר הלוחמים והועבר לחקירה משטרתית.

דובר צה"ל עדכן כי "מספר חשודים, ביניהם פלסטינים ואזרחים ישראלים, תקפו והשליכו אבנים לעבר כוח צה"ל, שבמרחב החטיבה מרחבית יהודה".

"אחד החשודים שהשליך אבנים לעבר הכוחות הינו חייל צה"ל שלא בתפקיד. בעקבות כך הוא נעצר על ידי הכוח בנקודה ויועבר להמשך טיפול משטרת ישראל. כלל המתפרעים פוזרו על ידי הכוחות, בעקבות האירוע הוכרז שטח צבאי סגור במרחב".

ראש המטה הכללי, רב-אלוף אביב כוכבי, מגנה בחריפות את תקיפת לוחמי צה״ל ורואה בחומרה רבה את ההתנהגות האלימה והעבריינית כפי שהתרחשה הבוקר על ידי חשודים ישראליים ופלסטינים סמוך למצפה אביגיל, בחטיבה המרחבית יהודה.

אחד החשודים שהשליך אבנים לעבר הכוחות הינו חייל צה"ל שלא בתפקיד. בעקבות כך הוא נעצר על ידי הכוח בנקודה ויועבר להמשך טיפול משטרתי.

מדברי הרמטכ״ל, רב-אלוף אביב כוכבי: ״מדובר באירוע חמור ביותר. זו התנהגות עבריינית מבישה ומחפירה, הדורשת מיצוי דין מהיר ומחמיר. חיילי צה״ל פועלים בנחישות נגד הטרור כדי להגן על אזרחי מדינת ישראל ולא יתכן שאותם אזרחים יתקפו אותם באלימות״.

שר הביטחון בני גנץ הגיב: "אני מגנה באופן נחרץ את יידוי האבנים לעבר כוח צה״ל ע״י אזרחים ישראלים שבאו למקום ביחד עם תושבים פלסטינים. מדובר באירוע חמור, שיטופל באופן המעמיק ביותר. לא נאפשר לאף אחד לפגוע בחיילי צה״ל שמבצעים את משימתם למען ביטחון ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר