"אין להם ערכים"

גפני: "לא בטוח שאיתמר בן גביר לא יילך עם גנץ ולפיד"

יו"ר 'דגל התורה', ח"כ משה גפני, במתקפה נגד יו"ר 'עוצמה יהודית', ח"כ איתמר בן גביר. לדבריו, הוא לא בטוח שבן גביר לבסוף לא יילך עם ממשלת שמאל (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ משה גפני (צילום: כיכר השבת)

"בכלל לא בטוח שאיתמר בן גביר ברגע שזה ישתלם לו הוא ילך עם לפיד וגנץ לממשלת שמאל", כך תקף הבוקר (ראשון) יו"ר 'דגל התורה', ח"כ משה גפני.

בהודעה שהוציא גפני נאמר: "ראינו מה קרה עם נפתלי בנט, איילת שקד ומתן כהנא ה"ימין הקיצוני". ברגע שהשתלם להם הם נטשו את כולנו והלכו עם השמאל".

לדבריו: "אין להם ערכים אין להם דרך, הכל זה אינטרסים צרים. אני 34 שנים בכנסת, מעולם לא הלכתי עם השמאל. תמיד רק עם הימין".

גפני הוסיף: "בכלל לא בטוח שאיתמר בן גביר ברגע שזה ישתלם לו הוא ילך עם לפיד וגנץ לממשלת שמאל, בדיוק כפי שעשו חבריו בנט ושקד ה'ימין הקיצוני'".

כזכור, ח"כ איתמר בן גביר, האשים אמש (מוצ"ש) בחוג בית את ראשי 'יהדות התורה', יצחק גולדקנופף משה גפני, בכך שהם כבר מנהלים מגעים עם נהיג 'המחנה הממלכתי' בני גנץ להקמת ממשלה ללא 'עוצמה יהודית'.

"אני מאוד חושש משילוב של גפני וגולדקנופף עם גנץ", טען בן גביר והוסיף: "שלא תחשבו, אנחנו לא מדברים סתם. יש לנו מידע מבפנים על מה שקורה שם. יש שם אדם בשם עורך דין רונן אביאני, היועץ של גנץ, זה שעשה את האיחוד עם סער ועם איזנקוט. הוא בקשר רצוף עם גפני וגולדקנופף, והם כבר מבשלים יחד את היום שאחרי, אין להם בעיה שלא תהיה ממשלת ימין מלא-מלא, הם מתכננים לזרוק אותנו ולהכניס את גנץ".

איתמר בן גביר באולפן הבחירות

לדבריו: "לא אכפת להם מחסינות לחיילים שאני מוביל, אין להם בעיה שגנץ מאמלל את החיים שלנו ביהודה ושומרון. גם יהדות התורה מפחדת מהכוח שלנו, הם מעדיפים את גנץ".

בתוך כך, ביום שישי הגיב בן גביר למתקפות של ח"כ גפני נגדו: "הרב גפני היקר, מעבר לזה שאתה יודע שאתה לא אומר אמת כי אני עזרתי המון לציבור החרדי גם בדברים שלא עניינו אותך, אני שואל: מה הטעם בהשתלחויות שלך כל הזמן? פעם מזלזל באדמו"ר מבעלז, פעם משתלח בדרעי, ועכשיו בי".

"הבוחרים החרדים סולדים מהסגנון שלך ולא באים לקלפי. תפסיק להזיק ליהדות התורה!", הוסיף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר