יום לפני הבחירות

גולדקנופף במוזיאון גוש קטיף: "איך יכול יהודי לפגוע ביהודי?"

יו"ר 'יהדות התורה' יצחק גולדקנופף ביקר היום במוזיאון גוש קטיף ואמר כי המפלגה תעמוד לימין ההתיישבות וטען: "איך יכול יהודי לפגוע ביהודי?" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט)

יו"ר יהדות התורה יצחק גולדקנופף ביקר מוקדם יותר היום (שני) במוזיאון גוש קטיף בירושלים לסיור מרגש במיוחד ביחד עם עוזריו, בכל אגפי המוזיאון, במטרה להעמיק את הקשר עם ההתיישבות היהודית.

גולדקנופף התרשם מההנצחה של גוש קטיף במרכז ירושלים הפועלת כדי להעמיק את מורשת גוש קטיף וללמוד לקח לעתיד.

במהלך הסיור הזדעזע מהמראות הקשים של הפינוי ובפרט מהצעד שישראל נקטה לגרש יהודים על לא עוול בכפם כאשר הביטחון רק מתדרדר ומחריף מאז הגירוש.

בהמשך הסיור ציין שיהדות התורה תעמוד לימין ההתיישבות ברוח הכתוב בפרשת השבוע לזרעך נתתי את הארץ הזאת, ודלתו פתוחה לכל נושא ההתיישבות, והדגיש שמאבקו יהיה בהתפשטות הבניה הערבית בשטחי סי דבר שמסכן את עתיד ההתיישבות ולשם כך נפגש עם ראש מועצת שומרון יוסי דגן ותנועת רגבים.

בספר האורחים כתב גולדקנופף: "התוודעתי והזדעזעתי ממראות הזוועה, מהמכות, מהפגיעות ומהגירוש שנעשה בגוש קטיף בשנת 2005 – איך יכול יהודי לפגוע ביהודי. – היכן הבטחתה של ראשי מדינת ישראל שהתחייבו לביטחון אחרי מסירת השטחים הללו ברצועת עזה. עדיין אין ביטחון – הבחטחון חייב להיות בה' ובשלוחיו בחזית ובתורה. אתם כאן במקום הזה נטלתם על עצמכם להציב אנדרטה, שם וזיכרון למה שנעשה בגירוש גוף קטיף – מעולם לא גירשו יהודים את עמיתהם. יש מכאן להביא לידי כך שאף חלק ממדינת ישראל – לא יחסר משלטון היהודי, ויש לכם את הדרכים לכך, סיים את דבריו בספר האורחים."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר