קרב על הגופה

ישראלית בת 49 נפטרה מדום לב פתאומי בביקור באוקראינה

באשדוד הובאה היום למנוחה ישראלית שנפטרה בפתאומיות מדום לב, בעת ביקור אצל אימה הקשישה בעיר לבוב שבאוקראינה (חדשות בעולם)

דוד הכהן | כיכר השבת |
הארון בדרך לישראל (צילום: צילום זק"א)

ישראלית כבת 49, שנסעה לאוקראינה, בצל המלחמה, על מנת לבקר את אימה הקשישה בעיר לבוב, נפטרה בשבוע שעבר מדום לב במפתיע. ארונה הובא ארצה והלווייתה התקיימה היום (ראשון) בעיר אשדוד.

בזק"א דיווחו כי בני המשפחה בישראל פנו לעזרה בשחרור הגופה והעברתה לישראל ומניעת נתיחה שלאחר המוות בעקבות החוק באוקראינה שחובה לנתח כל נפטר מתחת לגיל 50.

בשל המלחמה באוקראינה פעילות השגרירות מתבצעת במתחם השגרירות בורשה שהיה סגור בעקבות יום העצמאות הפולני והפגנות שהתקיימו באזור, כך שלא ניתן היה לקבל את המסמכים הדרושים והחתימה לשחרור המנוחה לקבורה בישראל.

נחמן דיקשטיין סגן מפקד זק"א אוקראינה סיפר: "מייד עם קבלת הדיווח על המקרה פעלנו יחד עם אנשי המחלקה הקונסולרית במשרד החוץ וצוות השגרירות בכדי לזרז את הליך השחרור ומניעת נתיחת הגופה, למרות הקשיים בהשגת האישורים בעקבות צימצום פעילות השגרירות בפולין צוותי משרד החוץ בישראל התגייסו למשימה והחלו בהנפקת האישורים הנדרשים, במוצאי שבת העברנו את גופת המנוחה מאוקראינה לשדה התעופה בקישינוב שבמלודבה, למרות שעדיין לא קיבלנו את כלל האישורים לטיסה לישראל.״

״הבוקר, כ18 דקות לפני ההמראה הצלחנו ב״ה להעביר את המסמך האחרון שנדרש לשיחרור גופתה של המנוחה כדי להטיסה ארצה. בזכות פעילותם המסורה של אנשי המחלקה הקונסולרית במשרד החוץ ומתנדבי היחידה הבינלאומית בזק"א, גופתה הועלתה לטיסה בזמן ובשעה זו מובאת למנוחות בבית העלמין באשדוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר