דרמה לילית

נכנס לישיבה בבני ברק והחל לאיים על התלמידים באקדחים

בית המשפט האריך היום את מעצרו של חשוד, שאתמול בשעת לילה נכנס לישיבה בבני ברק ואיים על התלמידים באקדחים. כך הוא תירץ (משפט)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: כיכר השבת)

תושב בני ברק נעצר אתמול בחשד שנכנס לישיבה בעיר ואיים על התלמידים באמצעות שני אקדחי דמה. היום (רביעי) האריך בית המשפט את מעצרו ביממה אחת.

על פי החשד, העצור אף תקף את אחד מתלמידי הישיבה, אתמול בסביבות השעה 11 בלילה, בגלל שלטענתו במקום הופעלה מוזיקה רועשת בידי התלמידים.

בדיון בבית משפט אמר נציג המשטרה: ״מדובר בחשוד שרעש מישיבה סמוכה הפריעה לשיטתו למנוחתו, האיש התחמש בכלי נשק, הגיע לישיבה ואיים על הנוכחים שם ותקף אחד מהם. בחקירה הוא קושר עצמו לכל מה שסיפרתי".

החשוד עצמו אמר היום בבית המשפט: "לא הייתה לי כל כוונה להרע לאף אחד. אני לא זכרתי מה היה ומה עשיתי. כשיצאתי [מהישיבה. ח"ג] הצטערתי על מה שהיה. הפוסט טראומה שלי נבעה עקב היותי פעיל בגוף מסוים. קפצו עליי ודקרו אותי ואני מאז בפוסט טראומה מאוד גדולה.

"כל תנאי שבית המשפט ייתן אני אמלא, לא אצור קשר עם אף אחד, לא אשבש ולא אעשה שום דבר, אני לא אדם מסוכן באמת שלא, אני עשיתי טעות ואני מצר עליה מאוד מאוד ולעולם לא אעשה שוב דבר כזה, אני אחייג 100. אני באמת מצטער שזה קרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר