עבר ניתוח מסובך

הפוסק הבני ברקי החלים וסיפר בשיעור: "נעשו לי ניסים"

הפוסק המוכר מבני ברק, שהיה חולה בשבועות האחרונים עבר ניתוח מורכב ויצא להחלים ביישוב החרדי טלז סטון. בשיעור שמסר דרך הטלפון, הוא סיפר על הניסים שהיו לו | האזינו (חדשות, חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
הגרי"א דינר (צילום: דוד קשת)

רב בית הכנסת דברי שיר בבני ברק, הגאון רבי יהודה אריה דינר, שוהה בימים אלו במנוחה ביישוב החרדי טלז סטון, לאחר שעבר ניצוח מסובך ומורכב שעבר אמש (מוצ"ש) בבית החולים איכילוב.

הבוקר, חזר הגרי"א למסור את שיעורו היומי הקבוע ששודר בקו הטלפון הייעודי לשיעוריו, וסיפר מדוע הוא נעדר ממסירת השיעור במשך מספר שבועות.

בפתח השיעור אמר הפוסק: "בחמלה גדולה אני מודה להשם מזמור לתודה, אנחנו אומרים 'הודו ל-ה' כי טוב כי לעולם חסדו' 'הודו ל-ה' כי טוב כי לעולם חסדו' השם ריחם עלי וברוך השם עכשיו אני מרגיש יותר טוב", ואני מודה לכולם על כל תפילה ותפילה שזה ברור שהכל זה רק כח התפילה של כל ידידי ואהובי, כל תפילה עוזרת 'קרוב השם לכל קרוביו לכל אשר יקראוהו באמת' כל תפילה עזרה ועוזרת ותעזור ותמשיך בעז"ה יתברך שנוכל להמשיך ללמוד ביחד כל בוקר כמה דקות".

עוד הוסיף הפוסק: "השם יעזור שנשמע הלאה אצל כולם רק בריאות ושמועות טובות ונחת ושמחות אצל כל אחד ואחד למשפחותיהם - ויהיה לנו החודש הזה חודש כסלו חודש של ניסים בעז"ה, ושנזכה לתקע בשופר גדול לחרותינו וקבצינו יחד מארבע כנפות הארץ לארצינו הקדושה ברחמים אמן".

בסיום השיעור הוא חזר ואמר: "ואני מסיים כעין הפתיחה, יישר כח על כל התפילות אלו שהתפללו עלי שכל תפילה עוזרת, ואפשר להמשיך להתפלל שאני יחזור לכוחות בעז"ה, ונשמע הלאה רק רק בשורות טובות ישועות ונחמות.

הציבור נקרא להמשיך להעתיר בתפילות ובתחנונים, עד להחלמתו השלמה והמהירה של הגאון רבי יהודה אריה בֶּן יִטָא בתוך שאר חולי ישראל אמן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר