בדרך לפיגוע?

לוחמי מג"ב והמעברים תפסו רובה M16 ברכבו של צעיר ערבי במעבר שועפט

לוחמי משמר הגבול, שהחלו לאייש את המעברים בעוטף ירושלים, מצאו בבדיקה שגרתית רובה M16 תקין עם מחסנית תואמת בתא מטען של צעיר ערבי

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הרובה M16 שנתפס (צילום: דוברות המשטרה)

בפעילות שגרתית של לוחמי מג״ב עוטף ירושלים במעבר ולוחמי המעברים של גדוד ארז במעבר שועפט עצרו לוחמי המעברים רכב לבדיקה. במהלך הבדיקה תפסו הלוחמים של צה"ל בתא המטען של הרכב נשק מסוג M-16 ומחסנית תואמת.

החשוד, בן 21 תושב מחנה הפליטים שועפט הממוקם בצפון מזרח ירושלים, יחד עם הממצאים הועברו לטיפול והמשך חקירה במשמר הגבול.

בצה"ל מציינים כי בעקבות סיכומים מוקדמים בין מפכ"ל המשטרה ומפקד מג"ב לבין הרמטכ"ל, הוחלט כי הכוחות המבצעיים הפועלים במעבר, יוחלפו על ידי לוחמי משמר הגבול.

האחריות הפיקודית והמבצעית במעבר, יש לציין, הייתה ונשארה של משמר הגבול, האחריות לטיפול באמצעים טכנולוגיים ובסל אמצעים נוספים למעבר היא של צה"ל.

מפקד משמר הגבול, ניצב אמיר כהן יחד עם מפקד מג"ב עוטף ירושלים, תת-ניצב עמרם נידם ועם מפקד גדוד ארז, סא״ל חגי סין איציק ביקרו היום במעברי מג"ב עוטף ירושלים וסיירו בעמדות הבידוק הביטחוני.

מפקד משמר הגבול, ניצב אמיר כהן התייחס ללכידת הנשק ע"י לוחמי מג"ב: "לוחמי המעברים של גדוד ארז ביצעו פעילות מקצועית וסייעו למשמר הגבול ומשטרת ישראל בתפיסת עבריינים ודרושי חקירה רבים. היום כחמש דקות לסיום התעסוקה של הגדוד במעבר שועפט תפסה לוחמת נשק m16 שעלול היה להגיע לגורמי טרור או גורמים פליליים".

מסיור מפקד מג"ב בגזרה, היום

"סיום מוצלח לתעסוקה מקצועית וערכית רבת שנים משמר הגבול יתפוס את המחסום ויבצע פעילות עומק על מנת לאפשר מרקם חיים וביטחון לאזרחים במדינה" אמר כהן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר