אמסלם הכחיש

ארבעה חברי כנסת בכירים מהליכוד מאיימים לסכל העברת חוקים

כאב הראש של נתניהו רק התחיל: ארבעה חברי כנסת בכירים במפלגת השלטון מאיימים כי, אם לא יקבלו את התפקידים בהם הם מעוניינים, הם יסכלו העברות חוקים משמעותיות בדרך להקמת ממשלה - כולל החוק הנורווגי המורחב (חדשות, פוליטי)

איצלה כץ | כיכר השבת |
הכחשה גורפת (צילום: אוליביה פיטוסי/ פלאש 90)

ארוכה הדרך להקמת ממשלה: למרות ההסכמים הקואליציוניים המתגבשים בין מפלגת הליכוד למפלגות הלווין, נדמה כי כאב הראש הגדול של ראש הממשלה הבא יבוא דווקא מתוך הליכוד פנימה.

לפי הפרסום הערב (ראשון) של מיכאל שמש בחדשות 'כאן 11', ארבעת הח"כים הם דוד ביטן, דוד אמסלם, דני דנון וישראל כ"ץ. הארבעה חוששים כי בעקבות המתיחות השוררת בינם לבין יו"ר הליכוד - חבר הכנסת בנימין נתניהו, האחרון ידיר אותם מחלוקת התיקים בממשלה אותה הוא עומד להקים.

בשל אותו חשש, נערכים הארבעה להקשות על הקואליציה מלהתרקם, בין השאר על ידי סיכול חקיקת החוק הנורווגי וההצבעות על החלפת יו"ר הכנסת מיקי לוי מיש עתיד.

חבר הכנסת דוד ביטן מתח ביקורת ביום חמישי (בריאיון לכאן רשת ב), על התנהלות נתניהו ושליחו למו"מ הקואליציוני יריב לוין: "לצערי הרב זה לא מתנהל כמו שצריך, בסופו של דבר הליכוד ייפגע מהעניין הזה".

בתגובה לפרסום הידיעה, מיהר חבר הכנסת דודי אמסלם לפרסם הכחשה גורפת לידיעה, תוך שהוא 'עוקץ' את הכתב הפוךיטי שפרסם אותה: "לא שמש ולא כוכב, לא דובים ולא זבובים, הכל תעשייה של שקרים מופרכים והזויים. נתניהו מנהיג הליכוד הבלתי מעורער- לא יהיו מורדים ולא יהיו סיעות בתוך סיעות! כולנו יחד סיעת ליכוד מאוחדת ואיתנה מתמיד- לא תסכסכו ולא תפרידו ביננו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר