צלחו את המבחן המאתגר

400 רבנים חדשים: סיימו מסלול של 5.5 שנים ויוכלו לכהן כרבני קהילות

3000 אברכים נרשמו בתחילת המסלול ורק כ-400 צלחו בהצלחה את המסלול המאתגר ויזכו לקבל את תעודת "חילך להוראה" • הערכות שיא לקראת שורת אירועים מרגשים ברחבי העולם שבהן יוענקו התעודות (חרדים)

יאיר טוקר | מקודם |
מבחן קנין הלכה

מ-3000 נותרו 400 בלבד: לאחר חמש וחצי שנים של לימוד אינטנסיבי, כ-400 אברכים תלמידי חכמים יקבלו בימים אלו את הידיעה המרגשת כי צלחו בהצלחה את המסלול הקשה ביותר בעולם ההלכה וההוראה, ויזכו לקבל את תעודת "חילך להוראה" לבוגרי מסלול קנין הלכה שע"י ארגון דרשו.

התעודה מהווה סמל ומופת עבור המחזיק בה כי הוא למד וראוי לכהן כרב ולפסוק הלכה בישראל, אחרי שנבחן על מאות סימנים בשו"ע או"ח ויו"ד, דרך שיטות הראשונים, עד הטור והבית יוסף יחד עם שאר נושאי הכלים, השולחן ערוך ונושאי כליו, כולל תשובות עיקריות של גדולי הפוסקים בהלכה למעשה.

ראשי קנין הלכה בהתייעצות עם מרן הגר"נ קרליץ זצוק"ל (שוקי לרר)

המסלול המאתגר של 'קנין הלכה', שנחשב לקשה ולמאתגר ביותר בעולם ההלכה, מאפשר להכשיר דור של תלמידי חכמים שיוכלו בעתיד להנהיג קהילות קודש ולהורות על האסור ועל המותר. מרנן ורבנן פוסקי הדור שליט"א שעוקבים אחרי סדר הלימוד וסידרו אותו כמשנתו, אומרים שוב ושוב לראשי ורבני 'דרשו' כי "מדובר במסלול המעמיק ביותר שמוציא מתוכו את הסולת המנופה של העידית שבעידית שבעולם התורה שאין ספק כי בעתיד יעמידו תלמידים הרבה ויפסקו הלכה בישראל".

למחזור שהסתיים בחודשים האחרונים נרשמו לפני כשש שנים יותר מ-3000 אברכים ולאחר המיון הראשוני נותרו רק 1800 שנמצאו זכאים להיכנס למסלול הלימוד. מתוך 1800 האברכים שהחלו את מסלול הלימוד שכלל חמש וחצי של שנות לימוד ו11 מבחנים, סיימו בהצלחה כ-400 חתני קניין הלכה מרחבי העולם היהודי כולו, מישראל ועד צפון אמריקה.

כאמור, לרגל סיום המחזור השלישי החליטו ראשי ומנהלי ארגון דרשו העולמי כי בחודשים הקרובים ייערכו ברחבי העולם היהודי סדרת מעמדים של חלוקת תעודת "חיילך להוראה" עבור הרבנים המסיימים שליט"א.

מבחן קנין הלכה (שוקי לרר)
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר