המחבלים לא נתפסו

פיגוע שלישי בתוך יממה; הפראמדיק הגיע לזירה וגילה כי בנו נפצע

צעיר כבן 19 נפצע מזריקת אבנים על-ידי מחבלים בדרום הר חברון. הפראמדיק שהוזנק לזירה גילה כי הפצוע הוא בנו בן ה-19; זהו הפיגוע השלישי בתוך יממה בכביש 60 (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אילוסטרציה // מחבל מיידה אבנים לעבר ישראלים (צילום: נאסר אשתייה/פלאש 90)

שוב פיגוע בכבישי איו"ש: צעיר ישראלי כבן 19 נפגע הערב (שלישי) באורח קל משברי זכוכיות רכבו שהתנפצו כתוצאה מאבן שהשליך לעברו מחבל בכביש 556 סמוך ליישוב כרמל בדרום הר חברון.

הפיגוע התרחש מעט לאחר השעה 21:00, אז התקבל דיווח במגן דוד אדום על צעיר פצוע במצב קל. פראמדיק מד"א שהוזנק לאירוע, ניגש לטפל בפצוע ואז גילה לחרדתו כי מדובר בלא אחר מאשר בנו בן ה-19.

הוא העניק לבנו סיוע ראשוני ופינה אותו להמשך טיפול בבית החולים סורוקה בבאר שבע.

בתוך כך, מספר לא רב של קילומטרים מזירת האירוע, התקבל דיווח על ירי מרכב חולף בציר 60 סמוך לצומת זיף בדרום הר חברון. הנהג סיפר כי רכב של פלסטינים ניסה לחסום אותו בזמן שמחבלים ששהו ברכב אחר ירו עליו. בחסדי שמים הוא הצליח להימלט ליישוב כרמל.

כביש 60 במקטע הדרך בדרום הר חברון (צילום: הדס פרוש / פלאש 90)

בעקבות הדיווחים, צה"ל חסם את ציר 60 באיזור קרית ארבע ודרום הר חברון בניסיון ללכוד את המחבלים. לאחר שעה קלה, הסירו בצה"ל את מרבית המחסומים תוך שכוחות הביטחון ממשיכים בחיפושים אחר החוליה. כביש 60 בין מעלה חבר לכרמל נותר חסום והחיפושים תמקדים באיזור שם.

כזכור, אמש ביצעו מחבלים ירי על ציר 60 באיזור השומרון, סמוך לעפרה. גם באירוע הזה לא היו נפגעים אך חוליית המחבלים הצליחה לחמוק. בצה"ל בודקים האם יש קשר בין האירועים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר