"זקוק להרבה תפילות"

דאגה בעולם התורה הדתי משלומו של הרב חיים דרוקמן

הרב חיים דרוקמן, מזקני הרבנים בציונות הדתית, אומת כחולה קורונה, בני ביתו של הרב מבהירים, כי מצבו של הרב הוחמר והוא זקוק להרבה תפילות ורחמי שמים • התפללו (ישיבות)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
הרב דרוקמן בביתו | ארכיון (צילום: יעקב כהן, פלאש 90)

הרב חיים דרוקמן, מזקני הרבנים בציונות הדתית, אומת בסוף השבוע האחרון כחולה קורונה. מדובר בפעם השנייה (בתוך שנה. ח"ב) שהרב, שציין באחרונה את יום הולדתו ה-90, נשא של הנגיף.

בהודעת משפחתו נמסר: "הרב חיים דרוקמן אומת כחולה קורונה. הרב לא חש בטוב. נשמח לתפילותיכם לרפואה שלימה. הרב חיים מאיר בן מילכה".

הרב שוהה בימים אלו בביתו, ומבני ביתו נמסר לפני שעה קלה: "ביום שישי האחרון הרב לא חש בטוב, ולאחר בדיקות שונות, בהן בדיקת קורונה, התברר שהרב חיובי לקורונה".

לדברי בני הבית: "הרב נמצא בביתו ומטופל ע"י צוות הרופאים המלווים את הרב בשגרה ובחירום. הטיפול כולל מתן חמצן, נוזלים ותרופות שונות בהמלצת הרופאים לטיפול בקורונה. על פי הרופאים המטפלים ברב, הרב מוגדר במצב קשה ויציב, מצב זהה שהרב נמצא בו החל מיום שבת בבוקר".

מטעם איגוד ישיבות ההסדר נמסר: "אנו קוראים לכל קהל ישראל, להתפלל יחד לרפואת מורינו - נשיא ישיבות ההסדר הרב חיים דרוקמן שנדבק בקורונה ואינו חש בטוב".

בבנייני האומה: כך חגגו לרב דרוקמן יום הולדת 90 | צפו (צילום: יוסי זליגר)

יו"ר מפלגת הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' מסר: "יחד עם כל עם ישראל אנחנו מתפללים לרפואתו השלמה של מורנו ורבנו זקן רבני הציונות הדתית הרב חיים דרוקמן. נא הרבו בתפילות לבריאותו".

הציבור נקרא להרבות בתפילות ומעשים טובים להחלמתו המהירה של ראש הישיבה רבי חיים מאיר בן מילכה.

בפעם הקודמת שהיה מאומת לקורונה, אמר בחיוך כי "לפעמים להיות חיובי זה שלילי", וסיפר כי נדבק בנגיף למרות שנזהר והוא מחוסן ארבעה פעמים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר