מתכנן פיגועים - נעצר

כוח מסתערבים נכנס לג'נין וביצע מעצרים - אזעקה הופעלה והקפיצה את החמושים

הכוח פעל במחנה הפליטים העוין על מנת לבצע מעצר של מבוקש, שעל פי המידע שהגיע לידי כוחות הביטחון - תכנן להוציא לפועל פיגוע כנגד ישראלים | הכוח נכנס לתוך בית העסק ועצר שלושה מבוקשים | צפו בתיעוד הדרמטי מהתפיסה (צבא וביטחון)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
ג'נין, הערב (צילום: נאסר אשתייה/פלאש 90)

כוח של מסתערבי מג"ב איו"ש נכנס הערב (ראשון) לפני שעה קלה למחנה הפליטים ג'נין וביצע מעצר מבוקש. המבוקש תכנן בעבר יחד עם אחיו פיגועים כנגד ישראלים, בנוסף למבוקש, נעצרו עוד שני מבוקשים.

הפעילות התרחשה במזרחו של מחנה הפליטים העוין ובמהלך הפעילות החלו הפס"ד כבדות במקום שנגררו מהר מאוד לחילופי ירי קשים בין כוחות הביטחון לחמושים בג'נין.

כוח מסתערבי מג"ב איו"ש, שפעל בהכוונת שב"כ, השיב באש כבדה לעבר החמושים ופצע, כך על פי דיווחים פלסטינים, כמה מחבלים, לפחות אחד מהם באורח קשה. מצבם של השאר אינו ידוע לעת עתה.

לפי דיווחים פלסטינים, החמושים הוזעקו להתעמת עם כוח המסתערבים ע"י אזעקה מיוחדת שמופעלת כל אימת שמזוהה כניסת כוח צה"ל או מסתערבים.

מטעם המשטרה נמסר: "הלילה פעלו מסתערבי מג"ב איו"ש יחד עם פלוגת מג"ב וסיירת חרוב בהכוונת השב"כ למעצרם של מספר מבוקשים החשודים בפעילות טרור בבית עסק בג'נין. מסתערבי מג"ב נכנסו אל ג'נין ועצרו שלושה מבוקשים. לאחר המעצרים התפחתו הפרות סדר אלימות שכללו ירי חי ומטעני חבלה בטווחים שונים לעבר כוחותינו. מסתערבי, לוחמי משמר הגבול ולוחמי צה״ל הגיבו בירי לעבר המחבלים".

הגעת הכוח לחנות וביצוע המעצרים • צפו בתיעוד מהשטח

עוד נמסר מהמשטרה: "מסתערבי מג"ב תפסו נשק מסוג M-16 ששימש את המחבלים בירי לעבר כוחותינו. זוהו פגיעות במחבלים. אין נפגעים לכוחותינו. שלושת המבוקשים הועברו לחקירה בשירות הביטחון הכללי.

בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר