'דגל' מתנגדת

סלולר כשר: דרישת 'אגודת ישראל' תעלה מיליונים בשנה

אחד מהסעיפים הקואליציוניים שאגודת ישראל הצליחה להכניס, זה סעיף שיחייב את חברות הסלולר לתחזק אנטנות ישנות - מהלך שיועיל לכמה אלפי מכשירים בודדים ויכול לגרום לעליית מחיר לצרכנים (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
טלפון נייד כשר | אילוסטרציה (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

הדרישה של 'אגודת ישראל' בהסכמים הקואליציוניים הייתה שרתות התקשורת יהיו חייבות לשמר את הרשתות הישנות (דור 2 ודור 3), כעת מתברר שהדרישה הזו תעלה מיליונים שככל הנראה יגולגלו לצרכנים.

על פי הדיווח בחדשות 13, הדרישה שהציבה 'אגודת ישראל' לבטל את סגירת האנטנות של הדור הישן, כדי שכמה אלפי מכשירי סלולר כשרים יוכלו להשתמש במכשיר תעלה לכולם הרבה כסף.

על פי הדיווח, חברות הסלולר ייאלצו להחזיק אנטנות ישנות שאין בהן שימוש כלל והיא כאמור לא תשמש את רוב אזרחי ישראל, אלא רק כמה אלפי מכשירים שתחת הכשרות של ועדת הרבנים לענייני תקשורת, שעדיין משתמשים ברשתות הישנות.

יצוין, כי כיום רוב מכשירי הסלולר הכשרים יכולים להסתמך גם על דור 4. ב'דגל התורה' כועסים מאוד על הסעיף שהוכנס שכן כאמור אין בו צורך אמיתי מלבד כמה אלפי מכשירים בודדים ומדוע לעורר זעם ציבורי וייתכן גם עליית מחירים (שכן בחברות שישלמו עוד על האנטנות הישנות יגלגלו את הסכום על הציבור. ק"א), גם חלק מאדמו"רי אגודת ישראל נוטים להסכים עם עמדת 'דגל התורה' ולא מבינים מדוע להתעקש על סעיף שלא יועל להרבה ובכלל, הם מזדהים עם עמדת 'דגל התורה', שיש צורך בהקמת ועדת רבנים חדש לענייני תקשורת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר