דרדור הפח

האם החרדית שנפגעה קשות במחאת הקיצונים התעוררה ומתקשרת; חשוד שברח לאלעד נתפס

כמעט שבועיים אחרי התקרית הקשה, חשוד נוסף נעצר על ידי המשטרה בחשד למעורבות בדרדור הפח במחאת הקיצונים במאה שערים (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אחד העצורים בפרה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

משטרת ישראל עצרה היום (שלישי) חשוד שני בדרדור הפח במחאת הקיצונית בשכונת מאה שערים בירושלים לפני כמעט שבועיים - דרדור שהוביל לפציעה קשה של אם חרדית, אם ל-11 ילדים. בתחילת השבוע כפי שנחשף ב'כיכר השבת', נעצר חשוד ראשון בפרשה.

החשוד השני נעצר היום באלעד, לאחר שנמלט מירושלים בעקבות האירוע. עצרו אותו בלשי היחידה המרכזית של מחוז ירושלים, והוא נלקח לחקירה בתחנת לב הבירה בירושלים. מחר, יום רביעי, יובא החשוד בפני בית המשפט לדיון על הארכת מעצרו.

משטרת ישראל מסרה: "בפעילות כוחות המשטרה של מחוז ירושלים בעיר אלעד, נעצר חשוד נוסף בהצתה ודרדור פח אשפה גדול שמחץ ופצע באורח קשה את מירל דז׳לובסקי, עוברת אורח שעברה במקום במהלך הפרות סדר והתפרעויות אלימות".

בתוך כך, שיפור במצבה של האם. היום בית החולים שערי צדק בירושלים, שבו מאושפזת, דיווח כי האם התעוררה מההרדמה ומתקשרת. "מצבה עדיין מוגדר קשה והיא מונשמת", נמסר מבית החולים. "בני משפחה מבקשים להמשיך ולהתפלל לרפואתה".

במקביל חקירת האירוע נמשכת. יצויין כי על פרטי האירוע מוטל צו איסור פרסום, האוסר לפרסם כל פרט מפרטי החקירה וכל פרט העלול לזהות את החשודים.

אתמול ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו של החשוד הראשון בפרשה, קטין כבן 16 מירושלים, בעשרה ימים.

בלעדי: תיעוד מרגעי פגיעת הפח בחרדית שנפצעה קשה

יחד עם הקטין, עצרה אתמול המשטרה בגיר שעל-פי החשד סייע לקטין להימלט מהמרדף של השוטרים אחרי הקטין. גם את מעצרו של הבגיר ביקשה המשטרה להאריך ב-10 ימים. הבגיר, על פי החשד של המשטרה, סייע לקטין להימלט והסיע את הקטין על קטנוע בידיעה שהוא מסיע קטין שהמשטרה מחפשת.

במהלך החקירה, הוא שיתף פעולה עם החוקרים אך המשטרה טענה בבית המשפט שיש לה עוד למעלה מ-30 פעולות חקירה לבצע. כזכור, החשוד נעצר אתמול לאחר מרדף של בלשים שנמשך ימים ארוכים.

החשוד הראשון בביהמ"ש, אתמול (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

עורך דינו של הבגיר, שלמה חדד, ביקש בדיון בבית המשפט לשחרר את החשוד ממעצרו, אך שופט בית משפט השלום בירושלים עמיר שקד החליט להאריך את מעצרו ב-4 ימים נוספים.

על פי החשד של המשטרה, מדרדרי הפח התכנסו בסמטה ותכננו לדרדר פח, משם הם צעדו אל פח, דרדרו אותו ואז הוא פגע באישה. כשהאישה היתה שרועה על הריצפה אחרי שהפח פגע בה, על-פי החשד, הם הציתו את הפח.

בלעדי: 22:30 - הפח מוחץ את האישה | 22:35 - כוחות ההצלה הגיעו לזירה (צילום: מצלמת אבטחה)

בדיון על הארכת מעצרו של הקטין החשוד בדרדור הפח, ביקש נציג המשטרה רס"מ יעקב זריהן את הארכת מעצרו בעשרה ימים אך בסיום הדיון החליט השופט להאריך את מעצרו ב-8 ימים נוספים.

בתוך כך, חשוד נוסף שנעצר אתמול במהלך העימותים במאה שערים - שאינו קשור לאירוע דרדור הפח, שוחרר בבית משפט השלום בירושלים בתנאים מגבילים. לפי המשטרה הוא נעצר לאחר שהשתתף בהפרת סדר, כשהוא ניסה - לפי המשטרה - להפריע לשוטרים בפעילותם. הוא נשכב על הכביש וכתוצאה מכך אחד השוטרים נפל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר