פרסום ראשון

מי שר ומי סגן שר? זו חלוקת התפקידים המלאה בש"ס

מועצת חכמי התורה של ש"ס אישרה את ההסכם הקואליציוני ואת חלוקת התפקידים בתוך הרשימה | בפנים: רשימת התפקידים המלאה של ש"ס (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
יו"ר ש"ס אריה דרעי (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

פרסום ראשון: מועצת חכמי התורה של תנועת ש"ס התכנסה הערב (שני) לאשר את ההסכם הקואליציוני עם הליכוד וכן את חלוקת התפקידים בתוך רשימת ש"ס.

ל'כיכר השבת' נודע כי חברי המועצת אישרו את החלוקה, כפי שמפורט להלן - אך יחד עם זאת ייתכנו שינוים של הרגע האחרון.

יו"ר התנועה, אריה דרעי - ימונה לשר הפנים והבריאות, ח"כ יעקב מרגי ימונה לשר הרווחה ואילו ח"כ יואב בן צור ימונה לשר במשרד הרווחה.

ח"כ מיכאל מלכיאלי ימונה לשר הדתות, ח"כ חיים ביטון ימונה לשר במשרד החינוך.

ח"כ משה ארבל ימונה לסגן שר במשרד הפנים, ח"כ משה אבוטבול ימונה לסגן שר במשרד החקלאות.

ח"כ אוריאל בוסו ימונה ליו"ר וועדה בכנסת - ככל הנראה ועדת הבריאות, וכך גם אחד הח"כים הנותרים - ינון אזולאי ויוסי טייב.

בהודעה מטעמה של ש"ס נמסר כי "מועצת חכמי התורה התכנסה היום ג' טבת תשפ"ג בירושלים וקבלה סקירה מפורטת מאת יו"ר התנועה הרב אריה דרעי על תוצאות המו"מ הקואליציוני שנוהל על פי הנחיותיה".

המועצת, הביעה שביעות רצון מההישגים והודיעה כי היא "מביעה את שביעות רצונה מתוצאות המו"מ ומאשרת את ההסכם הקואליציוני כפי שהוצג בפניה".

לעניין חלוקת התפקידים, "החליטה המועצת כי חמשת חברי הכנסת הראשונים לפי סדר הרשימה יכהנו בתפקידי שרים. לאחריהם, יכהנו יתר חברי הכנסת בתפקידי סגני שרים וראשי ועדות. כמו כן, אישרה המועצת את התפקידים הפרטניים המיועדים של חברי הכנסת כפי שהוצג לה".

לסיום, נמסר כי "מועצת חכמי התורה מברכת את הממשלה שתקום שתצליח במשימתה, תמלא את ימיה ותגשים את מטרותיה החשובות לטובת עם ישראל".

מוקדם יותר היום, כזכור, בית המשפט העליון הוציא צו על תנאי בעתירה נגד חוק דרעי ומינוי יו"ר ש"ס, אריה דרעי, לתפקיד שר בממשלת נתניהו השישית.

הנשיאה אסתר חיות קבעה כי בג"צ ידון בעתירות נגד מינוי דרעי בהרכב מורחב של 11 שופטים. עוד נקבע כי הדיון יתקיים ביום חמישי הבא בשעה 09:00 בבוקר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר