"אגיע להשבעה"

אחיו של נתניהו מסביר: זו הסיבה שהשמאל החליט להשתולל

ד"ר עדו נתניהו, אחיו של ראש הממשלה המיועד, הסביר בריאיון היום, מדוע הוא מתכוון להגיע להשבעת הממשלה וכן על הפחד של השמאל מאחיו (חדשות, פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
עדו נתניהו, לצד אביו ואחיו (צילום: יוסי זליגר, פלאש 90)

‏ד"ר עדו נתניהו, אחיו של ראש הממשלה המיועד התראיין הבוקר (חמישי) ל'גלי ישראל', והסביר ל הפחד של המשאל ומדוע הוא מתכוון הפעם להשתתף בהשבעה.

לדברי נתניהו הצעיר: "השמאל מבין שיהיה פה שינוי אמיתי ולכן הוא משתולל. ההפיכה שברק ביצע היא לא רק הפיכה שיפוטית אלא הפיכה שלטונית באמצעות מערכת המשפט".

"היום הזה", הסביר ד"ר נתניהו בלהט: "הוא יום גדול, כי דברים באמת ישתנו, השמאל מבין את זה וגם אנחנו מבינים את זה"

ד"ר נתניהו אף הוסיף: "בניגוד לפעמים קודמות אגיע הפעם להשבעה בכנסת. אני חושב שזהו יום היסטורי, למרות כל מה שהופעל נגדו - ביבי הצליח לא להיכנע".

"ביבי", מסביר ד"ר נתניהו, "היה יכול להגיע לאיזה שהוא הסכם פשרה אבל מה שהדריך אותו - זה רק רגש האחריות שיש לו לעם"

לפני מספר שבועות, הסביר ד"ר נתניהו בריאיון, "בשמאל הכריזו אחרי הבחירות מלחמה על הדמוקרטיה, הם באופן כללי נגד דמוקרטיה, זו הגישה שלהם, כמו שהם מנסים להשתלט על כלי התקשורת ועוד. הם בעצם אומרים שהבחירה של העם לא לגיטימית, הדמוקרטיה היא בראש ובראשונה לתת לרוב את מנגנון השליטה במדינה והם נגד זה. הם לא מעוניינים לתת לקול השני להביע את דעתו"

עוד אמר נתניהו: "מה שמפחיד אותם זה לא אבי מעוז, סמוטריץ' או בן גביר. מה שמפחיד אותם באמת - זה הוצאת מנגנון השליטה מידיהם והרפורמה במערכת השיפוטית. זה מה שמפחיד אותם, והם דיברו על זה גם בגלוי גם לפני הבחירות. וזו הפעם הראשונה שהשליטה המעשית תצא מהידיים שלהם ואת זה הם לא מוכנים לקבל והם קוראים למרי אזרחי - נגד רוב האזרחים".

"הגישה שלהם נוגדת את הדמוקרטיה - למרות שרוממות הדמוקרטיה כאילו בגרונם. הם חושבים שרק הדרך שלהם היא הדרך הנכונה והם חושבים שרק הם חושבים נכון והאספסוף בוחרים אחרת".

"הם גם מנסים לחקות את מה שקרה אחרי שטראמפ נבחר והשמאל בארה"ב ניסה כל הזמן להגיד שהבחירה שלו לא לגיטימית, זה מה שהם מנסים לעשות בישראל", הוסיף עדו נתניהו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר