אחרי הניצחון

השר יריב לוין חושף: השיחה מנתניהו והישיבה בין הארגזים

שר המשפטים החדש חושף את שיחת הטלפון שקיבל מראש הממשלה ביום בו הפסיד - והוקמה הממשלה של בנט-לפיד. "ניסיתי להגיד לו שכבר כלום לא דחוף" (פוליטי)

יריב לוין | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

בשניות המרגשות, מהרגע בו לחצתי על כפתור ההצבעה בעד הקמת הממשלה, ועד שתוצאות ההצבעה הופיעו על הלוח, עברה לי בראש תמונה אחת: זה היה לפני שנה וחצי, בלילה שבו הושבעה הממשלה היוצאת.

כשיצאתי באותו לילה מהכנסת, לאחר שהעברתי את תפקיד יושב הראש למיקי לוי, נכנסתי לאוטו ואמרתי לעצמי "בכל רע יש אולי גם משהו טוב. לפחות נגמרו הלילות בלי שינה, נגמרו הקריאות להגיע לבלפור בשעות לא שעות". לא הספקתי לצאת משערי הכנסת, וקיבלתי טלפון מנתניהו, שביקש שאבוא אליו לפגישה עוד הלילה. ניסיתי להגיד לו שכבר כלום לא דחוף, שהאחריות כבר לא עלינו, ושאפשר לחכות למחר. זה לא עזר.

הגעתי אליו ומצאתי אותו יושב בין ארגזים, מחלק הוראות "צריך לעשות את זה, ואת זה, ואת זה". כי אנחנו לא מוותרים, כי אנחנו עוד נחזור. אמרתי לעצמי אז שאהפוך כל אבן, ואשקיע כל מאמץ כדי לעשות צדק עם המנהיג הענק הזה, למען עם ישראל ולמען העתיד של כולנו.

עברנו שנה וחצי קשה מאוד, ובכוחות משותפים הגענו היום לרגע הזה שתוצאות ההצבעה הופיעו על המסך במליאה. שבנימין נתניהו שב לכהן כראש ממשלת ישראל.

תודה על המנהיגות, תודה על האמון. בהובלתך הבטוחה נעשה כל שביכולתנו כדי להבטיח את עתיד עמנו, את עתיד המדינה, ואת רווחתם ובטחונם של כל אזרחי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר