כתב אישום

מחבלי דאע"ש תכננו: פיגוע התאבדות בתחנה המרכזית

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד מחבלים ערבים שנשבעו אמונים לדאעש ותכננו להוציא לפועל פיגוע התאבדות בתחנה המרכזית בירושלים. ב"ה, הם נעצרו לפני שביצעו את זממם (ביטחוני)

(צילום: פלאש 90)

פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי) הגישה היום (שישי) לבתי המשפט המחוזי והשלום בעיר כתבי אישום נגד פארס שריתח (26) וחאמד עותמאן (23), תושבי ירושלים ועין נקובה, וזאת לאחר שנשבעו לדאע"ש ופעלו בדרכים שונות כדי להזדהות ולתמוך בארגון – כל אחד על פי חלקו.

על פי כתבי האישום, שהוגשו באמצעות עוה"ד שגיא אופיר ואילן אקוקה, פארס שריתח וחמאד עותמאן נשבעו אמונים לדאע"ש. שריתח החזיק בביתו תכנים של דאע"ש ועותמאן פעל בדרכי פעולה שונות כדי להזדהות ולתמוך בארגון.

במסגרת פעולותיו של עותמאן הוא תכנן לבצע פיגוע התאבדות המוני נגד חיילי צה"ל בתחנה המרכזית בירושלים ולשם כך העביר לאסלאם פרוק הנחיות להכנת חומרי נפץ עבור הפיגוע.

על מנת להוציא אל הפועל את הפיגוע המתוכנן עותמאן מדד באופן רגלי את המרחק בין שתי תחנות אוטובוס סמוכות בתחנה המרכזית בירושלים, על מנת למקם את עצמו בזמן הפעלת חגורת הנפץ.

כתבי האישום מייחסים לנאשמים (כל אחד על פי חלקו) ביצוע עבירות של חברות בארגון טרור, הכנה לביצוע מעשה טרור ואיסור פעולה ברכוש טרור.

הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרם של הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר