המשטרה מחפשת

דרמה בברסלב: הגאון רבי יעקב מאיר שכטר הוברח מביתו למקום מסתור

דרמה לפנות בוקר בעיר בית שמש, לאחר שהגאון הרב יעקב מאיר שכטר, מגדולי רבני חסידות ברסלב, הוברח מהדירה בבית שמש בה שהה בשבועות האחרונים | הגרי"מ שהיה בעיצומה של הכנה לתפילת שחרית זיהה את נכדיו וצעד בכוחות עצמו וירד מהבית | המשטרה מחפשת אחריו בעיר ביתר עילית (חסידים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
הגרי"מ שכטר (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

דרמה לפנות בוקר (ראשון) בעיר בית שמש, לאחר שהגאון הרב יעקב מאיר שכטר, מגדולי רבני חסידות ברסלב הוברח מהדירה בה שהה בשבועות האחרונים.

כפי שכבר פורסם ב'כיכר השבת', הרקע לנעשה בבית הרב, הינו מחלוקת חריפה בין הגבאים ובני ביתו של הרב לנכדיו אשר לטענתם גורשו מהבית, ונותקו מהקשר עם הגרי"מ.

כידוע, הגרי"מ שכטר שמתגורר בירושלים, הועבר לפני מספר שבועות ע"י הגבאים לדירה בעיר בית שמש, שם הוא שהה בחג החנוכה וערך את מעמדי ההדלקה באוהל שהוקם בסמוך לביתו.

מהפרטים שהגיעו ל'כיכר השבת' עולה כי לפנות בוקר הגיעו מספר נכדים לבית הרב בבית שמש, שם לטענת מקורבים למשפחה שהו מספר מאבטחים, אשר ניסו למנוע את כניסתם, אך ללא הצלחה.

על פי טענת המשפחה, הגרי"מ שכטר שהיה בעיצומה של הכנה לתפילת שחרית זיהה את נכדיו ואף ביקש לשתות משהו לפני התפילה כשלאחר מכן הוא צעד בכוחות עצמו וירד מהבית.

מנגד, בקרב הגבאים טוענים כי הנכדים חטפו את הרב באופן מפתיע, באמצע השינה, ובניגוד לרצונו תוך שהם מעבירים אותו למקום מסתור, כל זאת על אף היותו של הרב אדם מבוגר.

לטענתם, בשעה 04:10 לפנות בוקר פרצו לחדרו של הרב ושברו את החלון, תוך שהם כפתו את הגבאי שהיה בדירה למשך כ-45 דקות, עד אשר הרב הודיע שהוא מוכן לבוא עימם, רק אז שוחרר הגבאי.

בשעה האחרונה כוחות משטרה מחפשים אחר הרב שכטר במספר מקומות בעיר ביתר עילית.

יצויין כי בשבועות האחרונים היה מי שניסה להרגיע את המתיחות בין הגבאים והנכדים. ל'כיכר השבת' נודע כי אחד מעסקני ירושלים המוכרים ישב עם בני המשפחה וניסה להגיע לפשרה על מנת לפתור את המחלוקת, אך נכון לעכשיו ללא הצלחה, כאשר בנוסף ישנו מי שפועל בימים האחרונים כדי להביא את נושא הסכסוך לבית המשפט, צעד אשר עלול להגביר את המתיחות בין הצדדים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר