מהלכי ממשלת השינוי - נמחקים

פרסום ראשון: שר התקשורת החדש שלמה קרעי מבטל את רפורמת הסלולר של הנדל

שר התקשורת הנכנס שלמה קרעי מודיע הבוקר על החלטתו לבטל את רפורמת הסלולר של השר לשעבר יועז הנדל - רפורמה אשר לה התנגדו גדולי ישראל והסיעות החרדיות • טרם הוכרע אם תתאפשר תחרות בתוך הקומה הכשירה (אקטואליה, חרדים בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
רפורמת הסלולר (צילום: חיים גולדברג כיכר השבת ובאדיבות המצלם)

חבר הכנסת שלמה קרעי מהליכוד, שר התקשורת הנכנס, החליט לבטל את רפורמת הסלולר שהייתה רפורמת הדגל של השר לשעבר יועז הנדל ואחד מן הפעולות שהפכו לסמל ממשלת השינוי.

כזכור, במרכז רפורמה, שאליה התנגדו גדולי ישראל והסיעות החרדיות, התאפשרה ניוד מספרים כשרים למכשירים שאינם כשרים. כעת השר קרעי מבטל אותה, אולם טרם הוכרע אם תתאפשר תחרות בתוך הקומה הכשירה.

הבוקר, בטקס חילופי השרים בין הנדל וקרעי במשרד התקשורת, אמר השר הנכנס: "בכוונתי לחתום בימים הקרובים על ביטול רפורמת הקומה הכשרה".

קרעי הוסיף ואמר: "השר היוצא קיבל החלטה בעניין הרגלי השימוש בטלפון סלולרי בציבור החרדי. אחרי שהעמקתי בנושא, מצאתי שהמניעים לרפורמה הזו לא היו דאגה לצרכנים אלא ניסיון להתערב בהרגלי שימוש והעדפות של אזרחים פרטיים".

הוא הבהיר: לא נתערב בהחלטות של שום משתמש באף מגזר. מדיניות המשרד תחתיי תותיר את החופש בידי האזרח".

עוד אמר קרעי: "לא מעט כותרות מאיימות נכתבו מאז שקיבלתי את המינוי. כותרות לא ירתיעו אותי. אני עומד מאחורי דבריי ומתכוון להוביל את שוק התקשורת לכיוון של שוק חופשי ותחרות".

לדבריו, "בכל הנוגע למדיניות המשרד, אני מתכוון להתמקצע וללמוד את הדברים לעומק ורק לאחר מכן לפעול, וזאת על מנת ליישם באחריות את המדיניות שלשמה נבחרתי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר