לאחר שבועיים

פרסום ראשון: הצהרת תובע נגד החשודים בדרדור הפח

משטרת ירושלים הגישה היום הצהרת תובע נגד שני החשודים בדרדור הפח שפגע במירל דז׳לובסקי ופצע אותה קשה במהלך הפגנת הקיצונים בירושלים (חדשות חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אחד החשודים (צילום: חיים גולדברג כיכר השבת)

משטרת ירושלים הגישה היום (חמישי) הצהרת תובע נגד שני החשודים, אחד קטין אחד בגיר ששמם אסור בפרסום, בדרדור הפח שפגע במירל דז׳לובסקי, אם ל-11 ילדים, שנפצעה קשה במהלך הפגנת הקיצונים בירושלים.

ההצהרה הוגשה על ידי פרקליטות מחוז ירושלים, כעת מבקשים להאריך את מעצרם של השניים בחמישה ימים ולאחריהם הפרקליטות תגיש נגדם כתב אישום ובקשה להארכת מעצרם עד תום ההליכים.

כזכור השבוע ביום שני, בית המשפט האריך שוב את מעצרו של הקטין, שנעצר בחשד לדרדור הפח, המשטרה ביקשה מבית משפט להאריך את מעצרו ב-8 ימים נוספים, אך בית משפט האריך את מעצרו ב-4 ימים בלבד.

ל'כיכר השבת' נודע כי במשטרה ממשיכים לחפש אחר מעורבים נוספים בפרשה, אך חושדים שיש סייענים שמסייעים להם להימלט מכוחות המשטרה.

מבית החולים נמסר השבוע, שמצבה של האם השתפר משמעותית והיא כעת מוגדרת בחסדי שמים במצב קל בלבד.

בדיון נוסף השבוע בבית משפט השלום בירושלים, ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו של הבגיר שנעצר בחשד למעורבות בדרדור הפח.

במהלך הדיון אמר נציג המשטרה שהחשד נגד הבגיר התחזק, וגם את מעצרו בית משפט האריך בארבעה ימים.

כזכור, ביום שישי שעבר, שחרר בית המשפט למעצר בית את החשוד שנעצר בחשד שהסתיר את אחד החשודים בדרדור הפח, וסייע לו להימלט מהמרדף המשטרתי, וזאת בהסכמת שני הצדדים, המשטרה ועורך דינו של החשוד.

המשטרה ביקשה בבית משפט השלום בירושלים לשחרר את החשוד בתנאים מגבילים, ביניהם התייצבות לחקירה, הרחקה מירושלים, איסור יצירת קשר עם כלל המעורבים בתיק ומעצר בית מחוץ לירושלים למשך - 20 יום.

המשטרה ציינה בדיון שהפצועה מדרדור הפח עדיין מאושפזת במצב קשה בבית החולים שערי צדק, נציג המשטרה הוסיף בדיון: "אנחנו חוששים שאם הוא ישוחרר ללא תנאים, הוא ישבש את החקירה". מנגד, עורך דינו של החשוד, שלמה חדד, ביקש מבית המשפט לשחרר את החשוד לביתו בירושלים ולא מחוץ לירושלים.

השופט הכריע כי המשיב ישוחרר למעצר בית מלא לשמונה ימים, בפיקוח של שני ילדיו, ערבות עצמית של 7500 שקלים כל אחד, והפקדה כספית כערבות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר