פרסום ראשון

ערבי נתפס בבני ברק: תכנן פיגוע נגד חרדים כדי לנקום באביו

בצומת גהה בבני ברק נתפס צעיר ערבי, שהתקשר לעדכן על כוונתו לבצע פיגוע, במטרה שבית הוריו ייהרס לאחר שנזרק ממנו. מעצרו הוארך (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
פיגוע בבני ברק. אילוסטרציה (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

צעיר ערבי שהתקשר לתחנת המשטרה, ועדכן כי בכוונתו לבצע פיגוע נגד חרדים - הובא הבוקר (ראשון) לבית משפט השלום בתל אביב ומעצרו הוארך.

בכוונתו של הצעיר, שנתפס בצומת גהה בבני ברק, היה לבצע פיגוע על מנת שיהרסו למשפחתו את הבית - זאת לאחר שהסתכסך עם הוריו ונזרק בידי אביו מהבית. לאחר שהתקשר למשטרה והודיע על כוונותיו, הופעל איכון על מכשיר הטלפון שלו והוא נתפס.

הבוקר כאמור הובא החשוד לדיון בבית המשפט. נציג המשטרה אמר במהלך הדיון שמדובר בחשוד תושב השטחים שאיים לבצע פיגוע על רקע סכסוך משפחתי. "החשוד נעצר, קושר את עצמו לאירוע, יש מספר קטן של פעולות לבצע, נבקש הארכת מעצר עד מחר", ביקש נציג המשטרה.

עורך דינו של החשוד אמר שנסיבות האירוע אינן מצדיקות לטעמו מעצר. "החשוד הוא זה שדיווח למשטרה על הסכסוך שיש לו עם אבא שלו ובסך הכל ביקש עזרה", אמר עורך הדין. "מסתבר שאין מי שיסייע לו, אין לו לאן לחזור, אין לו לאן ללכת ועל מנת שהמשטרה תעשה פעולה ותסייע לו - הוא אמר את הדברים".

שופט בית משפט השלום בתל אביב האריך את מעצרו עד מחר וכתב שהחשוד נעצר בגין חשד לביצוע עבירות של איומים כלפי בני אדם וכניסה לישראל שלא כדין.

"עיון בתיק החקירה מלמד כי החשוד התקשר למשטרה ודיווח כי אביו זרק אותו לרחוב, איים לרצוח את אביו וכן לרצוח אחרים כדי לנקום באביו. החשוד אינו מכחיש את אמירת הדברים ככלל, מכחיש כוונה ומציין כי היה עצבני ואמר את הדברים מתוך לחץ. עיון בתיק מלמד כי ייתכן ומדובר בנסיבות מורכבות שאין זה המקום לפרטן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר