דאגה בשיא החתונה

באמצע ריקוד המצווה טאנץ עם נכדתו: סב הכלה - התמוטט

בשיאה של החתונה שנערכה הלילה באולם שמחות בביתר עילית, סב הכלה התמוטט באמצע ריקוד המצווה טאנץ עם נכדתו הכלה - ופונה לאחר החייאה לבית החולים (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: דוברות צוות הצלה)

בשיאה של החתונה שנערכה הלילה (שלישי) בחצר תולדות אברהם יצחק, סב הכלה התמוטט באמצע ריקוד המצווה טאנץ עם נכדתו הכלה - ופונה לאחר החייאה לבית החולים.

החתונה נערכה באולם שמחות ברחוב החוזה מלובלין בביתר עילית. כוחות ההצלה שהוזעקו סמוך לשעה 02:00 בלילה בשל דיווח על גבר שהתמוטט, הגיעו במהירות למקום ומצאו את סב הכלה - תושב רחובות - שוכב באולם, ללא דוםק וללא נשימה, לאחר שהתמוטט, כאמור, באמצע ריקוד המצווה טאנץ.

המתנדבים החלו לבצע בו פעולות החייאה מצילות חיים, כולל מתן שוקים חשמליים, עיסויי לב והנשמות. כעבור דקות ארוכות של מתח וחרדה בשיאה של החתונה, חזרו הדופק והנימה והסבא פונה לבית החולים 'שערי צדק' בירושלים, כשהוא בהכרה מלאה.

הסבא הוא הרב אליהו שטרן מרחובות, בנו של רבה של מירון זצ"ל שנפטר לפני מספר שבועות.

יצוין כי בשל האירוע והעובדה שכוחות הצלה פעלו באולם להציל את חיי הסבא, ה'מצווה טאנץ' הועתק לביתו של הרה"צ חיים מאיר קאהן, בנו של האדמו"ר מתוא"י המתגורר ליד האולם.

רובי שיינברגר ומשה צענווירט מתנדבי 'צוות הצלה' שהגיעו ראשונים למקום סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 60 שוכב באולם, ללא דופק וללא נשימה לאחר שהתמוטט באמצע ריקוד במהלך החתונה, יחד עם פארמדיקים וחובשים נוספים של מד"א וצוות הצלה התחלנו מיידית לבצע בו פעולות החייאה, הכוללות מתן שוקים חשמליים מהדפיברלטור שברשותנו, עיסויי לב והנשמות, ולאחר שחזרו הדופק והנשימה הוא פונה ע"י צוות אמבולנס טיפול נמרץ של מד"א כשהוא בהכרה מלאה לבית החולים שערי צדק בירושלים".

נא להתפלל עבור הרב אליהו בן פעסיל לרפואה שלימה בתוך שאר חולי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר