נחשף למצוקה

שר הרווחה מרגי ביקר בבית משפחה אשר מורלי הי"ד

שר הרווחה, יעקב מרגי, הגיעלניחום אבלים אצל משפחת הנער אשר נתן מורלי הי"ד, בן ה-14 שנרצח באכזריות בטבח הנוראי בשכונת נווה יעקב, ושמע מהורים עלבנם בכורם (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
השר מרגי בבית משפחת מורלי (צילום: ללא קרדיט)

שר הרווחה, יעקב מרגי, הגיע אמש (שני) לניחום אבלים אצל משפחת הנער אשר נתן מורלי הי"ד, בן ה-14 שנרצח באכזריות בטבח הנוראי בשכונת נווה יעקב.

ההורים,חיה מושקה ואהרון, סיפרו למרגי על בנם הבכור שהיה ילד שכולו לב, מלא בשמחת חיים וחיוך שלא מש מעל פניו, חיוך שנגדע בליל שבת ע"י מחבל נתעב ושפל.

מרגי נחשף למצבם הקשה של משפחת מורלי, משפחה בת 9 נפשות הגרים בדירה קטנה בת 3 חדרים. השר מרגי חיזק את המשפחה ואמר: "מיד בצאתי מכאן אבקש לכנס במשרדי ישיבה דחופה עם מנכ"ל המשרד ועם מנהלת מחוז ירושלים במשרד הרווחה על מנת לדון במצבה של המשפחה ולראות איך אפשר לסייע להם גם בסיוע מיידי שיעזור להם בשעה קשה זו ובעיקר סיוע לטווח ארוך וכלים שיאפשרו להם לחיות בכבוד".

משם המשיך השר מרגי לניחום אבלים אצל משפחת בני הזוג אליהו ונטלי מזרחי הי"ד שנרצחו באכזריות בשעה שירדו לסייע לטיפול בפצועים, השר חיזק את המשפחה ואמר: "שמעתי שאליהו היה איש עם לב ענק, הוא ואשתו ירדו לסייע לפצועים ונרצחו על קידוש ה' ".

בהמשך ביקר מרגי אצל משפחתו של שאול חי הי"ד גבאי בית הכנסת 'זכור לאברהם' בפסגת זאב, וחיזק את משפחתו בשעתם הקשה ושמע על מסירותו למען בית הכנסת ולמען כל דבר שבקדושה ועל כך שהמנוח ז"ל נרצח בדרכו לשיעור תורה קבוע שהיה רגיל ללכת בערב שבת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר