המליארדרית השוויצרית בת ה-53 מצפה לתאומות

מרגריטה לואי דרייפוס יו"ר חברת הסחורות העולמית 'לואי דרייפוס קומודטיס' השווה כ- 4.5 מיליארד דולר, מצפה לתאומות בגיל 53 היא הודיעה כי תצא לחופשה קצרה ותחזור עוד באותו החודש של הלידה (הריון ולידה)

יערית אלבז | כיכר השבת |
יו"ר חברת הסחורות לואי דרייפוס קומודטיס השווה כ- 4.5 מיליארד דולר, בת 53 ומצפה לתאומות, היא הודיעה כי תצא לחופשה קצרה ותחזור עוד באותו החודש של הלידה. היא מתכננת להמשיך בתפקידה עד הלידה הצפויה בתחילת אפריל, ומיד לאחר מכן תחזור למשרתה המלאה עוד באותו החודש.

החברה שבה היא מכהנת בראשה ומחזיקה כ- 81 אחוז ממניותיה הוקמה לפני 164 שנים, החברה סוחרת בחומרים גולמיים ונחשבת לאחת מחברות המסחר הגדולות בעולם. בעלה המנוח רוברט דרייפוס שהקים את החברה, נפטר ביולי 2009 ממחלת הלוקמיה. יש לה 3 בנים מנישואיה הראשונים, היא נישאה בשנית לאיש העסקים פיליפ לואי דריייפס שהיה נגיד הבנק המרכזי בשוויץ, וכעת היא מצפה לזוג תאומות בגיל 53.

באירופה שיעור הנשים ההרות מל גיל 50, הינו שיעור קטן מאד מכלל הלידות באיחוד האירופאי. עד שנת 2003 האומדן היה מכל 5000 לידות בקושי לידה אחת מעל גיל 50. כיום הממוצע של נשים היולדות בגיל מבוגר נע סביבות גיל ה-30 וחצי. מרגריטה נחשבת לאחת הנשים העשירות בעולם ומכהנת כיו"ר החברה שבבעלותה כ-81 אחוז ממניות החברה.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית