לא יאומן כי יסופר: חברה שמייצרת תכשיטים מחלב אם

כל אם עבריה תעיד כמה הנקה זו פעולה מתישה. אנחנו לא ממש יכולות לעזור לכן שם, אבל יש דרך להנציח את החוויה הזו ולתגמל אתכן. הכירו את המגמה הפופולרית של הפיכת חלב אם לתכשיטים (הריון ולידה)

(צילום: Tiko Giorgadze on Unsplash)

הנקה - כל כך קסומה וכל כך מטפחת. וגם? כל כך קשה. אחרי שצלחתן הזנות ליליות, הסתתרות במקומות ציבוריים כדי להרגיע את הפעוט הצרחן, בעצם מגיעה לכן מדליה.

ובכן, אנחנו לא ממש יכולות לעזור לכן שם, אבל יש דרך נוספת להנציח את החוויה שלכן. יצרנית התכשיטים, מלאני פוגארטי, מחברת תכשיטי הקונספט, "מעבר לעץ הערבה", בתרגום חופשי, מספרת על המגמה הפופולרית יותר ויותר של הפיכת חלב אם לתכשיטים.

איך מייצרים תכשיטים מחלב אם? זה מתחיל עם בערך אונקיה של חלב אם, אשר עוברת תהליך של חימום וקירור קיצוניים, באופן כימי, כדי לשמר אותו. זה משנה את המבנה של החלב, כך שמאוחר יותר ניתן יהיה ליצור גוש מוצק שיעובד לאבן עבור שרשראות, צמידים, עגילים וטבעות.

ומה עם הריח? אם תהליך השימור נעשה כראוי, לא קיים ריח רע. אם הוא נעשה בצורה לא נכונה, זה עלול לגרום לצמיחת חיידקים, שינוי הצבע והתפתחות של ריקבון. אז כן, אל תנסו את זה בבית.

תכלס, איך נראים התכשיטים? בכנות, דומים מאד לאופאל - אבן חן המחליפה צבעים. הצבע המדויק של האבן יהיה תלוי חלב אם (חלקן עשויות להיות קצת יותר צהובות מאחרות) וכמה תכשיטנים יוסיפו שכבה של זוהר על גבי האבן כדי באמת לגרום לה לבהוק.

מדוע נשים בוחרות לרכוש תכשיטי חלב אם, זה לא מוזר? "לנשים מסוימות יש תכשיטי חלב אם שנוצרו כדי לחגוג את הזמן בחייהן, שם הן הרגישו חזקות מאי פעם, או כדי לשקף לרגע את הקשר ביניהם לתינוקות שלהם ברמה פיזית", מספרת פוגארטי.

נשים אחרות רוצות לחגוג את העבודה הקשה שלהן אחרי כל כך הרבה מאבק והתמדה. "וישנן כאלה שאיבדו בעצב תינוק והדבר היחיד שהם נשארו איתו באופן פיזי, הוא החלב שהפיקו עבורו, אז הן מחזיקות בו בגלל שפע של סיבות רגשיות", מוסיפה פוגארטי.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית