שינוי כלכלי:

מאות פניות התקבלו בקו החרדי לסיוע כלכלי של ארגון "בעצמי"

'הקו החרדי לסיוע כלכלי' הוקם ע"י ארגון 'בעצמי' במטרה לעזור ולסייע למשפחות שעומדות בצומת דרכים ומעוניינות לעשות שינוי אמיתי בחייהם הכלכליים והתעסוקתיים • מנהל הקו החרדי ישראל מכלוביץ: "השקענו משאבים נרחבים בהגדלת שירות המענה ע"י הוספת נציגים שעברו השתלמות מיוחדת ובשיתוף ארגון תבונה" • בנצי שוורץ מנהל תחום חרדים בארגון בעצמי: "לאחר 27 שנות ניסיון של ארגון 'בעצמי' בתחום צמצום הפערים החברתיים, 'הקו החרדי' זו מהפכה של ממש, ששינה את חייהם של מאות משפחות חרדיות מהקצה אל הקצה" (חרדים)

ראשי ומנהלי ארגון 'בעצמי' (צילום: באדיבות המצלם)

למעלה מ-300 פניות התקבלו בשבוע האחרון בקו החרדי לסיוע כלכלי של ארגון "בעצמי". בימים האחרונים חולקו אלפי חוברות מהודרות של תפילת המן הידועה כסגולה לפרנסה תחת המסר - יש מענה!

'הקו החרדי לסיוע כלכלי' הוקם ע"י ארגון 'בעצמי' במטרה לעזור ולסייע למשפחות שעומדות בצומת דרכים ומעוניינות לעשות שינוי אמיתי בחייהם הכלכליים והתעסוקתיים.

רבים מהפונים ציינו כי העובדה שבכל שבוע נרשמת עליית מחירים בתחום אחר – הדלק, החשמל, המזון ושאר הוצאות משק הבית, גרמה להם להבין שעליהם לעשות שינוי של ממש, כדי לא להעמיק את הבור הכלכלי שמעיק על ההתנהלות הפיננסית של המשפחה.

אחד הפונים שקיבל מענה ראשוני אמר בהתרגשות כי "המענה שינה לי את ההתנהלות הכלכלית היומיומית ועזר לי להבין כיצד להגדיל את ההכנסות החודשיות".

'בעצמי' הוא ארגון חברתי הפועל זה 27 שנה לקידום תעסוקה בקרב אוכלוסיות מודרות ומעוטות הזדמנויות. מגוון הפעילויות והתוכניות שפיתח ומפעיל הארגון לצמצום העוני והפערים החברתיים בישראל, פותח עבור המשתתפים עתיד חדש, להם, למשפחתם ולקהילה בה הם חיים.

כחלק מהעמקת הפעילות בקרב הציבור החרדי, מקיים נציגי הארגון, הנמנים על הציבור החרדי ומכירים היטב את צורכי הציבור ואת אורח החיים של הציבור החרדי – פעילות שוטפת מול קופות הצדקה בערים החרדיות ובשכונות החרדיות בערים המעורבות. כל משפחה שמסתמכת על קופות הצדקה, זוכה לתמיכה, העצמה ולליווי צמוד ובהדרגה אב המשפחה עובר מהצד שנתמך והופך להיות מפרנס.

מנהל הקו החרדי ישראל מכלוביץ מציין כי "השקענו משאבים נרחבים בהגדלת שירות המענה ע"י הוספת נציגים שעברו השתלמות מיוחדת ובשיתוף ארגון תבונה. באמצעות שיחה ממוקדת ויעילה הנציג מבין את התמונה המלאה ואת המצב הנתון של הפונה והוא מייעץ ומכוון מניסיונו ומהכשרתו הרבה לדרכי פעולה מעשיים שיובילו לתוצאות בטוחות".

בנצי שוורץ מנהל תחום חרדים בארגון בעצמי מוסיף: "לאחר 27 שנות ניסיון של ארגון 'בעצמי' בתחום צמצום הפערים החברתיים, 'הקו החרדי' זו מהפכה של ממש, מאות פונים מכל הארץ, שהמענה היעיל של נציגי הקו, שינה את חייהם מהקצה אל הקצה, המעטפת שאותה מקבל הפונה מסייעת לו בפן הכלכלי האישי, או במציאת תעסוקה ובעיקר התנהלות כלכלית נבונה".

'עונים על הציפיות שלכם' - זו לא סיסמה, באמצעות המענה שמעניק הקו, זו מציאות שתשנה את חייכם ותגרום לכם להגשים את כל הציפיות.

גם אתם מוזמנים להתקשר: הקו החרדי לסיוע כלכלי: 8169*

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר